Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Άρης- Ολυμπιακός 70-71. Το πήρε μόνος του ο Σπανούλης!!!

Ο Βασίλης Σπανούλης σημείωσε τρίποντο στα 5 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, ο Χάινς έκοψε την μπάλα πριν αυτή καταλήξει στο καλάθι του Ολυμπιακού κάποια δέκατα πριν το φινάλε και ο Θρύλος πέρασε από το Αλεξάνδρειο νικώντας τον Αρη με 71-70, σε ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά έσπαγε καρδιές.

Και τι δεν έκανε ο αρχηγός. Σταμάτησε στους 29 πόντους (5/8 δίποντα, 5/8 τρίποντα), μοίρασε 5 ασίστ, πήρε την ομάδα στις πλάτες του, σημειώνοντας 10 πόντους στο τελευταίο κρίσιμο δεκάλεπτο. Ως πότε όμως θα... ξελασπώνει την ομάδα ο διεθνής γκαρντ. Χρειάζεται βοήθεια και αυτό «φωνάζει» απο χιλιόμετρα.

ΠΗΓΗ: www.thrylos.gr /basket

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.