Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη το μεσημέρι της Τετάρτης ήταν η Ευγενία Μανωλίδου που πρόσφατα επέστρεψε από το εξωτερικό. Η γνωστή παρουσιάστρια και μαέστρος, μίλησε για τη σχέση της με τα παιδάκια της, τον σύζυγό της, Άδωνη Γεωργιάδη και την τηλεοπτική της πορεία.Σχετικά μάλιστα, με το τελευταίο η Ευγενία ανέφερε ότι στην τηλεοπτική της καριέρα αυτό που της άρεσε περισσότερο ήταν το ''Dancing with the stars'', ενώ τόνισε πως η τηλεόραση δεν κατέλαβε ποτέ μεγάλο χώρο μέσα της.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_3487.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.