Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ε. Μανωλίδου: Κάνω αποτοξίνωση από την τηλεόραση!

Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη το μεσημέρι της Τετάρτης ήταν η Ευγενία Μανωλίδου που πρόσφατα επέστρεψε από το εξωτερικό. Η γνωστή παρουσιάστρια και μαέστρος, μίλησε για τη σχέση της με τα παιδάκια της, τον σύζυγό της, Άδωνη Γεωργιάδη και την τηλεοπτική της πορεία.

Σχετικά μάλιστα, με το τελευταίο η Ευγενία ανέφερε ότι στην τηλεοπτική της καριέρα αυτό που της άρεσε περισσότερο ήταν το ''Dancing with the stars'', ενώ τόνισε πως η τηλεόραση δεν κατέλαβε ποτέ μεγάλο χώρο μέσα της.

ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_3487.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.