Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Σαμαράς: Πρέπει να αυξηθεί ο προϋπολογισμός του ΥΠΕΞ

"Σε υπουργείο τέτοιας σημασίας ο προϋπολογισμός πρέπει να αυξηθεί πέρα από λιτότητες" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς κατά τη συνάντησή του με τον υπουργό Εξωτερικών και αντιπρόεδρο της ΝΔ Σταύρο Δήμα.


Ειδικότερα, ο Α. Σαμαράς δεν έκρυψε την ανησυχία του για τις περιορισμένες δυνατότητες του ΥΠΕΞ, λόγω των περικοπών στο προϋπολογισμό του υπουργείου.

«Με απασχολεί πολύ που ο προϋπολογισμός του υπουργείου Εξωτερικών φτάνει το 0,17% του συνολικού προϋπολογισμού της χώρας. Σε ένα υπουργείο τέτοιας σημασίας, το 0,17% πρέπει να ανατραπεί πέρα και πάνω από λιτότητες, πέρα και πάνω από κρίσεις που βαρύνουν την ελληνική οικονομία» τόνισε.

Σχετικά με τις καταγγελίες Γιλμάζ δήλωσε ότι οι ανακοινώσεις του υπουργείου τον καλύπτουν πλήρως.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο πρόεδρος της ΝΔ εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την εξωτερική πολιτική που ακολουθείται επισημαίνοντας, ότι υπάρχει στενή παρακολούθηση και ουσιαστικοί χειρισμοί στα μεγάλα ζητήματα.

ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27466

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.