Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Σοκ με Ιμπαγάσα που είπε «δεν νιώθω καλά»!

Σοκ με Ιμπαγάσα που είπε «δεν νιώθω καλά»!
Μόνο ευχάριστα δεν ήταν τα μηνύματα που έλαβαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού κατά την αναχώρηση του Αριελ Ιμπαγάσα από «Καραϊσκάκη» με προορισμό ιδιωτικό θεραπευτήριο, όπου αυτή τη στιγμή κάνει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Ο Αργεντινός άσος, ο οποίος αποχώρησε στο 41' της αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό (2-0) με ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο, θα υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία για να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος του με τα μηνύματα εν όψει Αρσεναλ, όμως, να μην είναι και τόσο θετικά από τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή που έδειξε εμφανώς στεναχωρημένος, μιας και πονούσε.

Ο Ιμπαγάσα, λοιπόν, ρωτήθηκε από τους ανθρώπους των «ερυθρόλευκων» για το εάν νιώθει καλά και η απάντηση του ήταν ιδιαιτέρως ανησυχητική. «Όχι, δεν είναι καλά τα πράγματα. Δεν νιώθω τόσο καλά», είπε ο «Κάνιο» και μοιραία η συμμετοχή του στο ματς με την Άρσεναλ είναι στον... αέρα.
Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.