Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΑΕΚ:Προσπάθειες... καθησυχασμού στα Σπάτα!

Προσπάθειες... καθησυχασμού στα Σπάτα!
Τις προπονητικές εγκαταστάσεις της ΑΕΚ στα Σπάτα επισκέφτηκαν, το απόγευμα του Σαββάτου, ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Νίκος Νοτιάς και ο πρόεδρος Σταύρο Αδαμίδη.
Η δυσαρέσκεια που υπάρχει στο ποδοσφαιρικό τμήμα της ΑΕΚ και στις τάξεις των παικτών για την καθυστέρηση στις πληρωμές είναι δεδομένη.





Οπως είναι δεδομένο και το γεγονός ότι μετά τη γενική συνέλευση δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση για το τι μέλλει γενέσθαι, κάτι που δεν άρεσε καθόλου στους κιτρινόμαυρους που φέρονταν αποφασισμένοι σήμερα να συζητήσουν πριν την προπόνηση για τη στάση που θα κρατήσουν.
Για το λόγο αυτό και σε μια προσπάθεια να προκαταβάλλουν αλυσιδωτές αντιδράσεις και να ζητήσουν εκ νέου υπομονή οι Σταύρος Αδαμίδης και Νίκος Νοτιάς βρέθηκαν στα Σπάτα ενώ στις σκέψεις τους ήταν να μιλήσουν στους ποδοσφαιριστές και να δεσμευτούν πως θα εξοφληθούν άμεσα τα δεδουλευμένα τους.
Τελικά, κάτι τέτοιο δεν έγινε αλλά οι Νοτιάς και Αδαμίδης έστειλαν μέσω του Νίκου Κωστένογλου το μήνυμά τους προς τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ.
Ο τεχνικός του συλλόγου μίλησε στους «κιτρινόμαυρους» και τους τόνισε ότι από την διοίκηση γίνονται προσπάθειες ώστε να τακτοποιηθεί το οικονομικό και κάποια από τα χρήματα θα καταβληθούν μέσα στις επόμενες μέρες.


Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.