Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΠΛΗΣ ΠΛΑΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ !

 
Την απονομή της διπλής πλατίνας για το album ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ γιόρτασε ο Νίκος Οικονομόπουλος στο Yaya στο Κολωνάκι,

μαζί με τους συντελεστές του δίσκου, φίλους , συναδέλφους, θαυμαστές, αλλά και ακροατές του ΣΦΑΙΡΑ 102,2.

Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα από την κυκλοφορία του, και αυτός ο δίσκος του Νίκου γίνεται διπλά πλατινένιος , με «πραγματικές»

πωλήσεις. Έτσι, κυρίως στη δύσκολη εποχή που ζούμε, αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η αγάπη και η αποδοχή του κόσμου στο Νίκο
Οικονομόπουλο, που «δίκαια» μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο πιο επιτυχημένος λαϊκός τραγουδιστής της γενιάς του.


Με την παρουσία τους τον τίμησαν ο Γιάννης Πάριος, η Έλλη Κοκκίνου, ο Γιώργος Σαμπάνης, η Πατρίτσια Περιστέρη, η Sunny Mπαλτζή,

η Μαρία Σταματέρη, ο Κων/νος Ρήγος, ο Γιώργος Σαχτσίδης και πολλοί άλλοι.

ΠΗΓΗ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ MINOS EMI



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.