Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Πέρασε ο Παναθηναϊκός στην επόμενη φάση του κυπέλλου Ελλάδας

Στους ΄΄16΄΄ του Κυπέλλου πέρασε ο Παναθηναϊκός, καθώς επικράτησε εκτός έδρας επί του Αγροτικού Αστέρα με 1-0 , χάρη σε γκολ που πέτυχε ο Βύντρα στο 21΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.