Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Αντίδραση των συνδικάτων στην Ιταλία για τα μέτρα της κυβέρνησης Μόντι

Οι ιταλικές συνδικαλιστικές οργανώσεις αντιδρούν στην δέσμη μέτρων που παρουσίασε το βράδυ της Κυριακής, η κυβέρνηση του Μάριο Μόντι.

Οι επικεφαλής των συνδικάτων Cisl και Uil, αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν δίωρη στάση εργασίας, την ερχόμενη Δευτέρα, με αίτημα "να ξεκινήσει πραγματική διαπραγμάτευση επί των οικονομικών μέτρων και ειδικότερα επί της μεταρρύθμισης των συντάξεων και της όλης δομής του φορολογικού συστήματος".

Ο γραμματέας του Cisl, Ραφαέλε Μπονάνι, τόνισε σχετικά: "ανησυχούμε βαθύτατα, πρόκειται για μέτρα βαριά, δραστικά και που δεν μπορούν να απορροφηθούν.

Είναι ένας πραγματικός μονόδρομος: πληρώνουν μόνον οι εργαζόμενοι".

 Το μεγαλύτερο συνδικάτο της χώρας, Cgil, δεν έχει ακόμη αποφασίσει πώς θα αντιδράσει στο πακέτο μέτρων, αλλά δεν αποκλείεται να υιοθετήσει, τελικώς, ακόμη σκληρότερη στάση, με οκτάωρη πανιταλική απεργία.

Περισσότερα στο www.protothema.gr /world
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.