Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Βαλβέρδε για την αυριανή ΄΄μάχη΄΄ του Ολυμπιακού κόντρα στην Άρσεναλ: ΄΄Αυτό που έχει σημασία είναι να μπούμε από το πρώτο λεπτό με ψυχολογία νίκης΄΄

Μόνο η νίκη υπάρχει στο μυαλό όλων στον Ολυμπιακό όπως τόνισε κατηγορηματικά ο Ερνέστο Βαλβέρδε στη συνέντευξη Τύπου μια ημέρα πριν τον αγώνα με την Άρσεναλ.

Αναλυτικά ο Βάσκος τεχνικός μίλησε:

Για τις απουσίες στο χώρο του κέντρου και το πόσο τον προβληματίζουν: "Ναι έχουμε πολλά προβλήματα με πολλούς τραυματισμούς. Όμως δεν μπορούμε να το σκεφτόμαστε αυτό. Πρέπει να σκεφτόμαστε όσους είναι παρόντες. Δεχόμαστε πως είναι μία δυσκολία αλλά θα πρέπει να την αφήσουμε στην άκρη για να αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι".

Για την Άρσεναλ: "Δεν γνωρίζω καθόλου ποιοι θα έρθουν και ποιοι θα παίξουν. Όμως δεν ασχολούμαι με αυτό γιατί όποιος και να παίξει είναι καλός παίκτης. Δεν πρόκειται να μας χαρίσει τίποτα. Έρχονται εδώ για να κερδίσουν. Έχουν ένα στιλ καθορισμένο. Η Άρσεναλ έχει καλή τεχνική, παίζει γρήγορα και είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Ανεξάρτητα από το ποιοι θα παίξουν εμείς έχουμε μόνο μία επιλογή: να κερδίσουμε. Η Άρσεναλ έχει μεγάλη αξία. Είναι πρώτη στον όμιλο. Δεν θα μας χαρίσει τίποτα. Θα πρέπει να ασχοληθούμε με το τι θέλουμε εμείς".

Για τα πλάνα του: "Ελπίζω να μην έχω πολλές εκπλήξεις για αύριο. Μένει ακόμα μία προπόνηση για να δούμε την κατάσταση του Φουστέρ αλλά και του Ορμπάιθ. Σίγουρα θα βάλουμε αμυντικούς παίκτες στο κέντρο διότι δεν έχουμε άλλη επιλογή".

Για το εάν θα υπάρξει ένας καλύτερος Ολυμπιακός αύριο: "Σίγουρα εμείς θέλουμε να κάνουμε ένα μεγάλο παιχνίδι. Να παίξουμε ένα καλό παιχνίδι. Από την πρώτη στιγμή λέγαμε πως θέλουμε να παρουσιάσουμε καλό ποδόσφαιρο και να μην βασιστούμε σε συγκυρίες. Πιστεύουμε πως έως τώρα το έχουμε καταφέρει. Ελπίζουμε να παίξουμε αύριο καλά. Εάν θέλουμε να κερδίσουμε θα πρέπει να παίξουμε καλά. Όπως κάναμε και πριν. Να παίξουμε καλά, γρήγορα και ωραία. Δεν μπορούμε να κάνουμε ένα μέτριο ματς και να περιμένουμε νίκη. Θα πρέπει να παίξουμε πολύ καλά".

Για το πως θα πρέπει να παίξει ο Ολυμπιακός τόνισε: "Θα μου άρεσε να βάλουμε ένα γρήγορο γκολ αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να μπούμε από το πρώτο λεπτό με ψυχολογία νίκης. Θα πρέπει να παίξουμε όπως πρέπει σε αυτήν την διοργάνωση. Γιατί εκεί στην αρχή είχαμε δεχθεί ένα γκολ και μετά άλλο ένα. Δεν θα πρέπει να αργήσουμε να μπούμε στο παιχνίδι".

Διαβάστε περισσότερα στο www.thrylos.gr /podosfairo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.