Ο Κηφισός ασφυκτικά γεμάτος και στα δύο ρεύματα. Στην κάθοδο από το ύψος της Κηφισιάς τα αυτοκίνητα κινούνται με ιδιαίτερη δυσκολία. Στην άνοδο τα πράγματα είναι ΛΙΓΟ καλύτερα με κάποιες καθυστερήσεις στο ύψος των ΚΤΕΛ.
tro-ma-ktiko.blogspot.com
Φωτό: epikairoi.blogspot.com
tro-ma-ktiko.blogspot.com
Φωτό: epikairoi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.