Η γενική συνέλευση των μετόχων της Τράπεζας Πειραιώς έδωσε το πράσινο φως για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας, έως 400 εκατ. ευρώ, με έκδοση προνομιούχων μετοχών υπέρ του Δημοσίου.
Σημειώνεται ότι η Πειραιώς είναι η δεύτερη τράπεζα μετά την Εθνική που αποφάσισε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου προκειμένου να καλύψει εν μέρει τις απώλειες από την απομείωση των κεφαλαίων της λόγω του PSI.
«Πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρξει απομείωση της αξίας των ομολόγων που κατέχουν τα φυσικά πρόσωπα», τόνισε από την πλευρά του ο επικεφαλής της Τράπεζας Πειραιώς, ο Μ. Σάλλας κατά την τοποθέτησή του στη γενική συνέλευση. Όπως επισήμανε εάν τιμωρηθούν οι μικροεπενδυτές για το ότι τοποθέτησαν τα χρήματά τους σε ομόλογα, που θεωρούσαν ότι είναι μηδενικού κινδύνου, αυτό θα αποτελούσε μεγάλο πρόβλημα στο μέλλον. Εντούτοις, εκτίμησε ότι πλαίσιο του PSI δεν θα θιγούν τα φυσικά πρόσωπα.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27214
Φωτό: simantra.blogspot.com
Σημειώνεται ότι η Πειραιώς είναι η δεύτερη τράπεζα μετά την Εθνική που αποφάσισε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου προκειμένου να καλύψει εν μέρει τις απώλειες από την απομείωση των κεφαλαίων της λόγω του PSI.
«Πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρξει απομείωση της αξίας των ομολόγων που κατέχουν τα φυσικά πρόσωπα», τόνισε από την πλευρά του ο επικεφαλής της Τράπεζας Πειραιώς, ο Μ. Σάλλας κατά την τοποθέτησή του στη γενική συνέλευση. Όπως επισήμανε εάν τιμωρηθούν οι μικροεπενδυτές για το ότι τοποθέτησαν τα χρήματά τους σε ομόλογα, που θεωρούσαν ότι είναι μηδενικού κινδύνου, αυτό θα αποτελούσε μεγάλο πρόβλημα στο μέλλον. Εντούτοις, εκτίμησε ότι πλαίσιο του PSI δεν θα θιγούν τα φυσικά πρόσωπα.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27214
Φωτό: simantra.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.