Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Παπαδήμου - Παπανδρέου

Σχεδόν μιάμιση ώρα διήρκεσε η συνάντηση του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου, και του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπανδρέου, στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι δύο άνδρες δεν προχώρησαν σε δηλώσεις μετά το τέλος της...

Με τη συνάντηση αυτή κλείνει και ο κύκλος επαφών του πρωθυπουργού με τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων που στηρίζουν το κυβερνητικό σχήμα, με αντικείμενο τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου και τον χρόνο διεξαγωγής των εθνικών εκλογών.

ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_4415.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.