Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Απεργία στις εφορίες Πέμπτη και Παρασκευή

Σε 48ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη 29, και την Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου, οι εφοριακοί, σύμφωνα με ανακοίνωση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ – ΔΟΥ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών.)

Αναλυτικότερα, οι κινητοποιήσεις γίνονται σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα οξυμένα προβλήματα που απασχολούν τον εφοριακό κλάδο, τα οποία, όπως αναφέρει, «έχουν επιδεινωθεί μετά τις επιθέσεις, τη συκοφάντηση και τη στοχοποίηση που ο κλάδος δέχεται, καθώς και τις πολιτικές αποφάσεις που συμβάλλουν στην αυξανόμενη εξαθλίωσή του.»

ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/27304
Φωτό: kalimera-arkadia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.