Κανονικά θα κινηθεί τελικά την Πέμπτη το Μετρό της Αθήνας, καθώς η 24ωρη απεργία που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία των συρμών.
Η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων της Αττικό Μετρό Α.Ε. αποφάσισε την εν λόγω κινητοποίηση, αντιδρώντας "στις εξοντωτικές περικοπές στους μισθούς και τις επερχόμενες μαζικές απολύσεις μέσω της εργασιακής εφεδρείας".
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_9912.html
Φωτό: fimotro.blogspot.com
Η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων της Αττικό Μετρό Α.Ε. αποφάσισε την εν λόγω κινητοποίηση, αντιδρώντας "στις εξοντωτικές περικοπές στους μισθούς και τις επερχόμενες μαζικές απολύσεις μέσω της εργασιακής εφεδρείας".
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_9912.html
Φωτό: fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.