Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Κανονικά θα λειτουργήσει αύριο το Μετρό

Κανονικά θα κινηθεί τελικά την Πέμπτη το Μετρό της Αθήνας, καθώς η 24ωρη απεργία που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία των συρμών.

Η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων της Αττικό Μετρό Α.Ε. αποφάσισε την εν λόγω κινητοποίηση, αντιδρώντας "στις εξοντωτικές περικοπές στους μισθούς και τις επερχόμενες μαζικές απολύσεις μέσω της εργασιακής εφεδρείας".







ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_9912.html
Φωτό: fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.