Στο νοσοκομείο Λαμίας νοσηλεύεται ο Δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος, ύστερα από θερμό επεισόδιο με τον συνεργάτη του και Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, κύριο Ευάγγελο Κυριακίδη.Εκτός από τον κύριο Απόστολος Γκλέτσο, στο νοσοκομείο νοσηλεύεται και ο συνεργάτης του.
Σύμφωνα με το LamiaReport, και όπως κατήγγειλε και ο ίδιος ο Δήμαρχος Στυλίδας, αφορμή στάθηκε η Χριστουγεννιάτικη Παραμυθοχώρα που έχει στηθεί στην περιοχή, υπεύθυνος της οποίας είναι ο κύριος Κυριακίδης.
ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=165416
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.