Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΜΠΑΣΚΕΤ:Υπό διάλυση το Μαρούσι!

Υπό διάλυση το Μαρούσι!
«Λευκή πετσέτα» πετάει το Μαρούσι πριν καν ολοκληρωθεί το πρώτο μισό της σεζόν, αφού δεν χάνει μόνο τα παιχνίδια το ένα μετά το άλλο, αλλά και τους παίκτες του!
Η ομάδα των βορείων προαστίων που μόλις πριν από 1,5 χρόνο έθελξε με τις εμφανίσεις της στην Ευρωλίγκα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε κατάσταση υπό διάλυση, αφού όπως έγινε γνωστό σήμερα (16/12) οι Κογιαντίνοβιτς – Τζιγκάνοβιτς «κουνάνε μαντίλι» κι όπως φαίνεται θα ακολουθήσουν κι άλλοι.


Μάλιστα, ο Βόσνιος σμολ φόργουορντ «έκλεισε» ήδη τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, αφού με τον Κεραυνό Στροβόλου.
Ο δε Σάβο Τζιγκάνοβιτς… απλώς αποχωρεί χωρίς να έχει βρει ομάδα, λόγω των σωρευμένων οφειλών προς το πρόσωπό του, αφού σύμφωνα με πληροφορίες δεν έχιε δει το «χρώμα του χρήματος» από το ξεκίνημα των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Αντίθετα, στο Μαρούσι περιμένουν την απάντηση του Χόμαν, προσδοκώντας σε μία κίνηση ενίσχυσης του ρόστερ, ωστόσο αυτή δεν έχει φτάσει ακόμη!

Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.