Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Μουρίνιο: «Με θλίβει ο τραυματισμός του Βίγια»

Μουρίνιο: «Με θλίβει ο τραυματισμός του Βίγια»
Τον άμεσο στόχο της ομάδας του έθεσε ο Ζοσέ Μουρίνιο που τόνισε στην συνέντευξη Τύπου λέγοντας ότι θέλει η Ρεάλ Μαδρίτης να μην έχει ως «συγκάτοικο» την Μπαρτσελόνα.
Ο «Μου» με τις δηλώσεις του πριν την αναμέτρηση του Σαββάτου (17/12, 23.00) με την Σεβίλλη στο «Σάντσεθ Πιθχουάν» έκανε την επανεμφάνιση του στις συνεντεύξεις Τύπου, καθώς την περασμένη Παρασκευή πριν το clasico, την θέση του είχε πάρει ο άμεσος συνεργάτης του Αϊτόρ Καράνκα.

«Είμαστε μαζί με την Μπαρτσελόνα στην κορυφή του πρωταθλήματος, κερδίσαμε όλα τα παιχνίδια του Champions League παίξαμε για το Copa del Rey. Προηγούμαστε στο πρωτάθλημα και θέλουμε να είμαστε μόνοι μας», τόνισε ο Μουρίνιο θέτοντας στην ουσία προ των ευθυνών τούς, τους παίκτες του.
Ο Πορτογάλος τεχνικός μίλησε και για τον τραυματισμό που είχε ο Νταδίβ Βίγια που θα τον αφήσει εκτός δράσης μέχρι το τέλος της σεζόν, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξέρω πως θα επηρεάσει την Μπαρτσελόνα, αλλά οι σοβαροί τραυματισμοί με θλίβουν, όποιος και αν είναι ο παίκτης, όποια και αν είναι η ομάδα».

Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.