Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Με επιτυχία υποβλήθηκε το Σάββατο ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν σε επέμβαση στο έντερο, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία Τύπου του πρωθυπουργού. Ο 57χρονος Ερντογάν έκανε...
λαπαροσκόπηση και «είναι καλά», διευκρινίζεται στην ανακοίνωση.
«Ο πρωθυπουργός θα ξαναρχίσει τις εργασίες του έπειτα από μία περίοδο ανάρρωσης, την οποία θα καθορίσουν οι γιατροί», προστίθεται στην ανακοίνωση.



fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.