Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Επιστρέφει ο Σάββας Θεοδωρίδης στον Ολυμπιακό στο πόστο του αντιπροέδρου

Στον Ολυμπιακό επιστρέφει ο Σάββας Θεοδωρίδης, ο οποίος θα αναλάβει το πόστο του αντιπροέδρου της ΠΑΕ και θα αποτελέσει το συνδετικό κρίκο μεταξύ της διοίκησης και του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός αποφάσισε να ενεργοποιήσει τον Σάββα Θεοδωρίδη, ο οποίος θ’ αναλάβει το πόστο του αντιπροέδρου, αφού γνωρίζει καλά πρόσωπα και πράγματα στην Πλατεία Αλεξάνδρας.

Ο παλαίμαχος τερματοφύλακας των «ερυθρολεύκων» είχε συνεργαστεί ξανά με τον Ερνέστο Βαλβέρδε, στην πρώτη θητεία του Ισπανού στον Ολυμπιακό και διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει ότι ο κ. Σάββας Θεοδωρίδης αναλαμβάνει θέση Αντιπροέδρου στο Διοικητικό Συμβούλιο, με αρμοδιότητα θέματα που αφορούν το ποδοσφαιρικό τμήμα».

ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /Podosfairo /Super-League
Φωτό: stavagrx.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.