Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Γιώργος Μητσικώστας:«Ούτε κι εγώ ξέρω γιατί λείπω από την τηλεόραση. Αναρωτιέμαι»

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Espresso», ο Γιώργος Μητσικώστας μίλησε, μεταξύ άλλων, για την απουσία του από τα τηλεοπτικά δρώμενα αλλά και για τη σάτιρα στην ελληνική τηλεόραση.«Ούτε κι εγώ ξέρω γιατί λείπω από την τηλεόραση... Αναρωτιέμαι. Διότι συνεχώς ανανεώνω το κόνσεπτ της τηλεοπτικής μου σάτιρας… Ειλικρινά δεν έχω απάντηση…» απάντησε ευθέως σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου ο γνωστός κωμικός
Τονίζοντας πως «το χιούμορ είναι πάρα πολύ δύσκολη δουλειά», ο Γιώργος Μητσικώστας πρόσθεσε: «Αυτοί που λένε διάφορα αστειάκια δεν σημαίνει ότι είναι χιουμορίστες επαγγελματίες», και αποκάλυψε πως η σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου τον εκφράζει πολύ.
Τέλος, στην ερώτηση αν οι «Ράδιο Αρβύλα» κάνουν περισσότερο χαβαλέ ή χιούμορ, απάντησε: «Η σάτιρα έχει και χαβαλέ και χιούμορ και τζερτζελέ», ενώ για τα τηλεοπτικά πρόσωπα με τα οποία θα ασχολούνταν ο ίδιος, αν αυτή την περίοδο έκανε μια σατιρική εκπομπή: «Θα έκανα Τρύφωνα Σαμαρά - Ψινάκη - Λάκη Γαβαλά με αντιστοιχίες στους πολιτικούς αρχηγούς» δήλωσε.

πηγές:Espresso,yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.