Την επιθυμία του να φιλοξενήσει στο στούντιο της εκπομπής «Πρωινό ΑΝΤ1» τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, αλλά και τον Γιώργο Λιάγκα, εξέφρασε μπροστά στην κάμερα του Star, ο Χρήστος Φερεντίνος.
Ο γνωστός παρουσιαστής ρωτήθηκε από τον ρεπόρτερ του Star ποιους θα ήθελε να φέρει ως καλεσμένους στην εκπομπή του: «Εγώ θα ήθελα να έρθει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Το θέλω, επειδή ξέρω ότι είναι ένα πρόσωπο που δεν πηγαίνει εύκολα σε εκπομπές και είναι σε άλλο κανάλι» παραδέχτηκε και πρόσθεσε χαμογελώντας: «Θα ήθελα επίσης, ο Γιώργος Λιάγκας αν γινόταν, αλλά δεν γίνεται. Αυτά δεν είναι τα ωραία; Να πάω και να έρθει;».
Ο γνωστός παρουσιαστής ρωτήθηκε από τον ρεπόρτερ του Star ποιους θα ήθελε να φέρει ως καλεσμένους στην εκπομπή του: «Εγώ θα ήθελα να έρθει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Το θέλω, επειδή ξέρω ότι είναι ένα πρόσωπο που δεν πηγαίνει εύκολα σε εκπομπές και είναι σε άλλο κανάλι» παραδέχτηκε και πρόσθεσε χαμογελώντας: «Θα ήθελα επίσης, ο Γιώργος Λιάγκας αν γινόταν, αλλά δεν γίνεται. Αυτά δεν είναι τα ωραία; Να πάω και να έρθει;».
Όσον αφορά τα νούμερα της τηλεθέασης της εκπομπής είπε: «Για μένα δεν είναι μόνο μια κούρσα με τα νούμερα και να βλέπω κάθε μέρα ποιος προηγείται. Τα παρακολουθώ, αλλά δεν είναι το ζητούμενο, γιατί όπως και να έχει είναι μια πολύ καλή ομάδα απέναντι που έχει ένα χρόνο προϋπηρεσία. Δουλεμένη, δηλαδή, ομάδα. Εμείς είμαστε στο ζέσταμα και τώρα δενόμαστε μεταξύ μας».
Μια συγχώνευση πρωινών εκπομπών από δυο κανάλια πώς θα την έβλεπε; «Η τηλεόραση χωρίς ανταγωνισμό δεν υπάρχει» ήταν η απάντησή του.
πηγές:Star,yupi
Μια συγχώνευση πρωινών εκπομπών από δυο κανάλια πώς θα την έβλεπε; «Η τηλεόραση χωρίς ανταγωνισμό δεν υπάρχει» ήταν η απάντησή του.
πηγές:Star,yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.