Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΖΑΧΑΒΙ:«Γιατί όχι στον Ολυμπιακό ο Μπελούτσι;»

«Γιατί όχι στον Ολυμπιακό ο Μπελούτσι;»Ορθάνοικτο αφήνει το ενδεχόμενο της επιστροφής του Φερνάντο Μπελούτσι στον Ολυμπιακό ο Πίνι Ζάχαβι.
Ορθάνοικτο αφήνει το ενδεχόμενο της επιστροφής του Φερνάντο Μπελούτσι στον Ολυμπιακό ο Πίνι Ζάχαβι.
Ο Ισραηλινός μάνατζερ, με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Γαύρος», ξεκαθάρισε πως ο Αργεντινός άσος θα ήθελε να επιστρέψει κάποια στιγμή στον σύλλογο που τον βοήθησε να κάνει… καλό όνομα στην Ευρώπη, ωστόσο τη δεδομένη χρονική στιγμή, δεν υπάρχει επίσημο ενδιαφέρον.
«Δεν χρειάζεται να λέμε υποθετικά πράγματα», τόνισε αρχικά ο Ζάχαβι, ενώ για το… επίμαχο θέμα, ήταν απλός, λυτός και περιεκτικός: «O Mπελούτσι στον Ολυμπιακό; Γιατί όχι;».

πηγή:Γαύρος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.