Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

AEK: Περιμένοντας τα πετροδόλαρα από το Κατάρ

Περιμένοντας τα πετροδόλαρα από το Κατάρ
Στον Παναθηναϊκό ετοιμάζεται να βρέξει... πετροδόλαρα και το ίδιο ευελπιστούν ότι θα γίνει και στην ΑΕΚ.
Οι διοικούντες την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τρεις εταιρίες που φέρονται να ενδιαφέρονται για είσοδο στο μετοχικό σχήμα της ΠΑΕ. Δυο από το Κατάρ και μία από την Ασία.
Η μία είναι γνωστή. Πρόκειται για την «Qatar Petroleum» με την οποία οι διαπραγματεύσεις έχουν ξεκινήσει και δεν αποκλείεται να υπάρξουν εξελίξεις άμεσα, ενώ και η έτερη εταιρία από το Κατάρ, το όνομα της οποίας δεν έχει γίνει γνωστό, βλέπει την ΑΕΚ ως όχημα για να μπει στην ελληνική και κατ' επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στόχος των ιθυνόντων είναι μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου που θα λάβει χώρα η Γ.Σ. (2/12) να υπάρχει τουλάχιστον μια σοβαρή και εμπεριστατωμένη μελέτη για επενδύτρια εταιρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την ΠΑΕ ΑΕΚ, δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψεύδεται κάτι από όσα έχουμε προαναφέρει.
Από την πλευρά του κι ο Νοτιάς ψάχνεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για εύρεση επενδυτών κι άπαντες περιμένουν να υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις στην γενική συνέλευση των μετόχων.
Στα αγωνιστικά, αύριο βγαίνουν τα εισιτήρια για το ματς του Σαββάτου με τον Αστέρα Τρίπολης, ένα ματς στο οποίο δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα πλην της νίκης.
Το ευχάριστο για τον Κωστένογλου είναι το ότι μπήκε κι ο Γκέντσογλου κανονικά κι έχει μια επιπλέον λύση στα χαφ.
Οσον αφορά στις προθέσεις του Κωστέ, φαίνεται πως θα παίξει φουλ επιθετικά. Ένα πιθανό σχήμα θα αποτελείται με τον Αραμπατζή στο τέρμα, Δέλλα, Μανωλά στο κέντρο της άμυνας, Καράμπελα, Κοντοέ στα άκρα. Ο Μάκος θα είναι καθαρό ανασταλτικό χαφ μπροστά από τα στόπερ, οι Καφές, Κάρλος μπροστά του κι επιθετική τριπλέτα αποτελούμενη από Λεονάρντο, Μπέλεκ, Λυμπερόπουλο.

πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.