Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΜΠΑΣΚΕΤ:Η Ευρώπη γίνεται ΝΒΑ! (1)

Όσο το ΝΒΑ συνεχίζει να παίζεται ανάμεσα σε δικηγόρους, αίθουσες συνεδριάσεων και καταγγελίες, τόσο οι ανενεργοί παίκτες θα βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στο να αναζητήσουν στην Ευρώπη μπασκετική στέγη.
Για την ακρίβεια παίκτες όπως ο Νοβίτσκι, ο Ντουράντ, ο Χάουαρντ ακόμα και ο Κόμπε Μπράιαντ, δηλώνουν έτοιμοι να βαδίσουν πάνω στο δρόμο που χάραξαν συμπαίκτες τους πριν από λίγους μήνες.
Η… δεύτερη φάση της μετακίνησης από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη, άρχισε ουσιαστικά με την μετακίνηση του Σπλίτερ στη Βαλένθια με τις «νυχτερίδες» φυσικά να πληρώνουν την ασφάλεια του παίκτη. Ωστόσο όσο ο καιρός προχωρά όλο και πιο «καυτά» ονόματα προστίθενται στη λίστα των «μεταναστών».
Ο πολυτιμότερος παίκτης των περυσινών τελικών Ντιρκ Νοβίτσκι, βρίσκεται σύμφωνα με τα ισπανικά Μέσα σε συζητήσεις με τη Ρεάλ! Άλλωστε οι Μαδριλένοι έχοντας ήδη αποκτήσει τον Ρούντι και τον Ιμπάκα, δείχνουν πως δεν έχουν πρόβλημα να πάρουν παίκτες με… ημερομηνία λήξης, σε περίπτωση πάντα που γίνει φέτος πρωτάθλημα. Και βέβαια δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως η «βόμβα» Νοβίτσκι πυροδοτήθηκε μία ημέρα έπειτα από τη φημολογία περί συζητήσεων με τον Ντουάιτ Χάουαρντ.
Και βέβαια όλα αυτά τη στιγμή που παίκτες όπως ο Ντουράντ, πρώτος σκόρερ στο ΝΒΑ την τελευταία διετία, έχει δηλώσει πως ενδιαφέρεται να παίξει στην Ευρώπη. Και δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως ακόμα και ομάδες που δεν είναι στην πρώτη γραμμή της Ευρωλίγκα προσεγγίζουν παίκτες, όπως το φλερτ της Ζάγκρεμπ με τον Ντέρικ Ρόουζ ή ακόμα και τη «βόλτα» στη Θεσσαλονίκη του Κόρει Μαγκέτι.

Οι Γκασόλ και ο ΡούμπιοΌπως είναι αναμενόμενο οι περισσότεροι Ευρωπαίοι παίκτες επέλεξαν και επιλέγουν να επιστρέψουν στη χώρα τους. Κάπως έτσι επέστρεψαν ο Ρούντι Φερνάντεθ, ο Ιμπάκα, ο Γκαλινάρι, ο Κιριλένκο, ο Οκούρ. Μάλιστα αυτό το δρόμο ετοιμάζονται να ακολουθήσουν και άλλοι παίκτες. Πρωτίστως τα αδέρφια Πάου και Μαρκ Γκασόλ που ήδη προπονούνται με τη Μπαρτσελόνα και είναι πολύ πιθανό να (ξανά)φορέσουν τη φανέλα της.
Επίσης κοντά στην επιστροφή είναι ο Ρίκι Ρούμπιο αλλά όχι για τους «μπλαουγκράνα» αλλά για την ομάδα που τον ανέδειξε, τη Μπανταλόνα.

Χωρίς ασφάλεια…
Ένα από τα πρώτα ονόματα που αποφάσισαν να επιστρέψουν στην πατρίδα του ήταν ο Λεάντρο Μπαρμπόζα. Ο Βραζιλιάνος αγωνίζεται στη Φλαμένγκο. Σήμερα ίδιο δρόμο ακολούθησε και ο Αντρές Νοτσιόνι. Ο διεθνής Αργεντινός συμφώνησε με την Πενιαρόλ και μάλιστα δίχως η ομάδα να υποχρεωθεί να καλύψει την ασφάλεια.
Όπως τόνισε ο ίδιος «χάρισε αυτά τα χρήματα στην ομάδα, γιατί ήθελε επιτέλους να παίξει». Ουσιαστικά αν συμβεί κάτι οι ΣέβεντιΣίξερς θα πληρωθούν από τον ίδιο τον παίκτη!
Με τον… βασικό, ο Πάρκερ
Βέβαια υπάρχουν και ειδικές περιπτώσεις που μετρά περισσότερο το συναίσθημα ή και η ιδιοκτησία. Κάπως έτσι ο Τόνι Πάρκερ παίζει στη Βιλεμρπάν με μισθό 1.500 Ευρώ. Ωστόσο είναι αντιπρόεδρος της ομάδας! Ή ο Μπορίς Ντιό που παίζει με το ελάχιστο στη Μπορντό της οποίας είναι πρόεδρος.

Οι «Κινέζοι»
Αρκετοί είναι παίκτες που έχουν επιλέξει να συνεχίσουν στην Ασία και δη στην Κίνα. Μόλις σήμερα άλλωστε οι «κοινότητά» τους μεγάλωσε καθώς ο γκαρντ των Σανς Άαρον Μπρουκς συμφώνησε με τους ΓκουανγκΝτονγκ Τάιγκερς. Βέβαια σε αντίθεση με την Ευρώπη ή την Λατινική Αμερική, στην Κίνα έχουν ένα βασικό κανόνα που αλλάζει τους συσχετισμούς.
Συγκεκριμένα δεν υπογράφουν παίκτες που έχουν συμβόλαιο με τις ομάδες του στο ΝΒΑ. Όσοι δηλαδή έχουν υπογράψει θα μείνουν μέχρι τέλους του συμβολαίου τους και δε θα υποχρεωθούν να αποχωρήσουν σε περίπτωση άρσης του λοκ άουτ.

πηγή:
sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.