Μέχρι και αρχές Νοέμβριου συνεχίζονταν η εκροή καταθέσεων στο εξωτερικό, σύμφωνα με όσα είπε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, κ. Γιώργος Προβόπουλος, μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Ο κ.Προβόπουλος, αποκάλυψε ότι τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο οι απώλειες των καταθέσεων άγγιζαν τα 14 δισ. ευρώ. Επισήμανε δε ότι «από τότε που άλλαξε η κυβέρνηση παρατηρείται μια σταθεροποίηση και ένας δειλός επαναπατρισμός καταθέσεων».
www.iefimerida.gr
Φωτό: isotimia.gr
Ο κ.Προβόπουλος, αποκάλυψε ότι τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο οι απώλειες των καταθέσεων άγγιζαν τα 14 δισ. ευρώ. Επισήμανε δε ότι «από τότε που άλλαξε η κυβέρνηση παρατηρείται μια σταθεροποίηση και ένας δειλός επαναπατρισμός καταθέσεων».
www.iefimerida.gr
Φωτό: isotimia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.