Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Αποκάλυψη Προβόπουλου: «14 δισ. έφυγαν στο εξωτερικό σε δύο μήνες»

Μέχρι και αρχές Νοέμβριου συνεχίζονταν η εκροή καταθέσεων στο εξωτερικό, σύμφωνα με όσα είπε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, κ. Γιώργος Προβόπουλος, μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Ο κ.Προβόπουλος, αποκάλυψε ότι τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο οι απώλειες των καταθέσεων άγγιζαν τα 14 δισ. ευρώ. Επισήμανε δε ότι «από τότε που άλλαξε η κυβέρνηση παρατηρείται μια σταθεροποίηση και ένας δειλός επαναπατρισμός καταθέσεων».


www.iefimerida.gr
Φωτό: isotimia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.