Η αποψινή σύσκεψη της ULEB αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την τύχη των ελληνικών ομάδων, ωστόσο σύμφωνα με το «basketnet.net» οι μεγάλες αλλαγές θα είναι άλλες από τη σεζόν 2012-13.
Οπως αναφέρει το συγκεκριμένο σάιτ, η Ευρωλίγκα θα ανακοινώσει απόψε, στο πλαίσιο της σύσκεψης, ότι οι αγώνες της Τετάρτης θα μεταφερθούν την Παρασκευή, αλλάζοντας τελείως τον προγραμματισμό των ευρωπαϊκών ομάδων.
Επιπλέον, η Ευρωλίγκα σκοπεύει να επιστρέψει στον παλιό τρόπο διεξαγωγής του Top 16, με τους δύο ομίλους των οκτώ ομάδων, αυξάνοντας φυσικά και τον αριθμό των αγώνων στη δεύτερη φάση από τα 6 στα 14!
Το ερώτημα βέβαια που απασχολεί το ελληνικό μπάσκετ είναι το αν θα «κοπεί» η τρίτη ομάδα που θα παίζει στην προκριματική φάση, κάτι που έχει διαφανεί από τις προθέσεις του Μπερτομέου.
πηγή: sentragoal.gr
Οπως αναφέρει το συγκεκριμένο σάιτ, η Ευρωλίγκα θα ανακοινώσει απόψε, στο πλαίσιο της σύσκεψης, ότι οι αγώνες της Τετάρτης θα μεταφερθούν την Παρασκευή, αλλάζοντας τελείως τον προγραμματισμό των ευρωπαϊκών ομάδων.
Επιπλέον, η Ευρωλίγκα σκοπεύει να επιστρέψει στον παλιό τρόπο διεξαγωγής του Top 16, με τους δύο ομίλους των οκτώ ομάδων, αυξάνοντας φυσικά και τον αριθμό των αγώνων στη δεύτερη φάση από τα 6 στα 14!
Το ερώτημα βέβαια που απασχολεί το ελληνικό μπάσκετ είναι το αν θα «κοπεί» η τρίτη ομάδα που θα παίζει στην προκριματική φάση, κάτι που έχει διαφανεί από τις προθέσεις του Μπερτομέου.
πηγή: sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.