«Δεν είναι ρεαλιστικό να παίξουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός στην Αδριατική Λίγκα».
Αυτή τη δήλωση έκανε στα σερβικά ΜΜΕ ο γενικός διευθυντής της ΑΒΑ, Ρόμαν Λίσατς μετά το ρεπορτάζ της εφημερίδας, «Mondo» πως ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν σ' αυτό το πρωτάθλημα, αν και εφόσον δεν ξεκινήσει η Α1 ελέω των προβλημάτων στα τηλεοπτικά. Συγκεκριμένα, η «Mondo» έγραψε στη χθεσινή της έκδοση πως τόσο οι πρωταθλητές Ευρώπης όσο και οι Κυπελλούχοι Ελλάδας έχουν εκδηλώσει επιθυμία να αγωνιστούν στην Αδριατική Λίγκα, προκειμένου να βρουν ρυθμό μέχρι την έναρξη της Euroleague με τον Λίσατς να υποστηρίζει πως κάτι τέτοιο δεν είναι ρεαλιστικό.«Αν ισχύει το ρεπορτάζ είμαστε ευτυχείς που μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, όπως ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός θέλουν να παίξουν στην Αδριατική Λίγκα, ωστόσο η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική», είπε χαρακτηριστικά ο Λίσατς.
«Δεν βλέπω να υπάρχει δυνατότητα να παίξει ούτε ο Παναθηναϊκός, αλλά ούτε και ο Παναθηναϊκός στη Λίγκα», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της Λίγκας, ο οποίος, βέβαια, υπογράμμισε πως «αν, πράγματι, ειδικά ο Παναθηναϊκός έχει εκδηλώσει επιθυμία να παίξει στο πρωτάθλημα δείχνει ότι ως Λίγκα βαδίζουμε στη σωστή κατεύθυνση και κάνουμε σωστά πράγματα».
πηγή: sentragoal.gr
Αυτή τη δήλωση έκανε στα σερβικά ΜΜΕ ο γενικός διευθυντής της ΑΒΑ, Ρόμαν Λίσατς μετά το ρεπορτάζ της εφημερίδας, «Mondo» πως ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν σ' αυτό το πρωτάθλημα, αν και εφόσον δεν ξεκινήσει η Α1 ελέω των προβλημάτων στα τηλεοπτικά. Συγκεκριμένα, η «Mondo» έγραψε στη χθεσινή της έκδοση πως τόσο οι πρωταθλητές Ευρώπης όσο και οι Κυπελλούχοι Ελλάδας έχουν εκδηλώσει επιθυμία να αγωνιστούν στην Αδριατική Λίγκα, προκειμένου να βρουν ρυθμό μέχρι την έναρξη της Euroleague με τον Λίσατς να υποστηρίζει πως κάτι τέτοιο δεν είναι ρεαλιστικό.«Αν ισχύει το ρεπορτάζ είμαστε ευτυχείς που μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, όπως ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός θέλουν να παίξουν στην Αδριατική Λίγκα, ωστόσο η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική», είπε χαρακτηριστικά ο Λίσατς.
«Δεν βλέπω να υπάρχει δυνατότητα να παίξει ούτε ο Παναθηναϊκός, αλλά ούτε και ο Παναθηναϊκός στη Λίγκα», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της Λίγκας, ο οποίος, βέβαια, υπογράμμισε πως «αν, πράγματι, ειδικά ο Παναθηναϊκός έχει εκδηλώσει επιθυμία να παίξει στο πρωτάθλημα δείχνει ότι ως Λίγκα βαδίζουμε στη σωστή κατεύθυνση και κάνουμε σωστά πράγματα».
πηγή: sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.