Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΙΒΟΣ:TA DIAMONDS LEAGUE TOY 2012

Δεκατέσσερα μίτινγκ θα περιλαμβάνει η σειρά των Diamonde League για το 2012. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της παγκόσμιας ομοσπονδίας τα Diamaonde League της ερχόμενης περιόδου θα αρχίσουν από το Κατάρ (Ντόχα) στις 11 Μαίου και θα ολοκληρωθούν στις Βρυξέλες στις 7 Σεπτεμβρίου.
Η σειρά των Diamonde League είναι η εξής: Ντόχα (Κατάρ) 11 Μαΐου, Σαγκάη (Κίνα) 21 Μαΐου, Ρώμη (Ιταλία) 31 Μαΐου, Γιουτζίν (ΗΠΑ) 2 Ιουνίου, Οσλο (Νορβηγία) 7 Ιουνίου, Νέα Υόρκη (ΗΠΑ) 9 Ιουνίου, Παρίσι (Γαλλία) 6 Ιουλίου, Μονακό (Μονακό) 20 Ιουλίου, Λονδίνο (Βρετανία) 13-14 Αυγούστου, Στοκχόλμη (Σουηδία) 17 Αυγούστου, Λοζάννη (Ελβετία) 23 Αυγούστου, Μπέρμιγχαμ (Βρετανία) 26 Αυγούστου, Ζυρίχη (Ελβετία) 30 Αυγούστου, Βρυξέλες (Βέλγιο) 7 Σεπτεμβρίου.
Οι δύο τελευταίοι αγώνες στη Ζυρίχη και στις Βρυξέλλες θα είναι οι τελικοί.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.