Λάβρος κατά πάντων ήταν ο Βασίλης Οικονομίδης στη μαραθώνια συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε τη Δευτέρα και κατά τη διάρκεια της οποίας επιτέθηκε εναντίον όλων.
Ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ μίλησε για περισσότερες από δυόμισι ώρες, αναφέρθηκε στα τηλεοπτικά και το θέμα του ΟΠΑΠ, επιτέθηκε κατά του ΠΑΟΚ που έχει εκφράσει δυσαρέσκεια προς το πρόσωπό του, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι το πρωτάθλημα της Α1 θα ξεκινήσει κανονικά το Σαββατοκύριακο.
Αναλυτικά μίλησε:
Για το θέμα του ΟΠΑΠ και τα τηλεοπτικά:
«Το κλίμα που δημιουργήθηκε με έκανε να μιλήσω για όλα τα θέματα. Ας ξεκινήσουμε από τα τηλεοπτικά. Αυτά ανήκαν πέρυσι σε μια κοινοπραξία, η οποία μας ζήτησε και της εκχωρήσαμε το δικαίωμα να διαπραγματευτεί για τα τηλεοπτικά. Εν τέλει δεν έφεραν πρόταση στις ημερομηνίες που έπρεπε.
Έτσι ήρθαμε σε επαφή με την ΕΡΤ, στο πρώτο ραντεβού με τον κ. Ταγματάρχη (Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ), του είπαμε πως θέλουμε να πάρουμε ολόκληρο το πακέτο. Την επόμενη συνάντηση που κάναμε την κάναμε με τον πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Παπαγεωργίου. Μας είπε πως η ΕΡΤ θα πάρει όλο το πακέτο και αυτό είναι βούληση της πολιτείας. Εμείς κάναμε μια πρόταση έχοντας στα υπόψιν μας τα περσινά τηλεοπτικά δικαιώματα. Ξέρουμε πως αυτά και ο ΟΠΑΠ, είναι βασικός πόρος εσόδων των ομάδων.
Μετέπειτα πήραμε μια επιστολή στην οποία υπήρχε ενδιαφέρον της NOVA και ζητούσε να μιλήσουμε και έτσι έκλεισα εγώ ραντεβού με το πρόεδρο της NOVA. Η ΝOVA ήθελε ένα μέρος και συνεργασία με την ΕΡΤ. Είχαμε και ενδιαφέρον από την CONN-X. Προσέφερε 1,5 εκ. ευρώ στον κ. Ταγματάρχη, μου είπαν πως δεν τα βρήκανε. Όλη αυτή η καθυστέρηση οφειλόταν στο ότι η ΕΡΤ θα τα έπαιρνε όλα μόνη της ή θα ερχόταν σε συνεργασία με ένα εκ των δύο συνδρομητικών καναλιών. Προχθές επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Ταγματάρχης, είπε πως θα καταθέσει πρόταση, αλλά περιμένει το δ.σ. πρώτα.
Η κεντρική διαχείριση δεν είναι τίποτα άλλο από μια συμφωνία κυρίων. Όταν καθένας διαπραγματεύεται μόνος του αυτό βλάπτει τα μικρά σωματεία. Καλά είναι τα μεγάλα λόγια αλλά αν ανατρέψουμε πίσω θα δούμε πως ο καθένας φωνάζει όταν δεν μπορεί να διαπραγματευτεί μόνος του. Ενώ έγινε αυτή η ενημέρωση, προχθές εκδηλώνεται στον ΕΣΑΚΕ μια κατάσταση επαναστατική που για μένα είναι υπερβολική.
Αυτό το να κάνουμε αναβολή δημιούργησε συμμαχίες, που μετά έμαθα πως κάποιοι θέλανε να γίνει αναβολή γιατί δεν έτοιμη η ομάδα τους. Εκ των υστέρων έμαθα, είχαν φροντίσει να πάρουν τηλέφωνα τις ομάδες για να κάνουν ένα μπλογκ και να μην γίνει το πρωτάθλημα. Είναι απόλυτα ψευδές που εμφανίζεται πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να πάρει 150.000 ευρώ και θέλει άλλη κατανομή. Δεν υπάρχει περίπτωση ο ΠΑΟΚ να πάρει 150.000 όπως και καμία ομάδα. Κριτήρια υπάρχουν, το 50% είναι σε ίσα μέρα, το 25% η θέση και 25% το όνομα της ομάδας. Αυτά σε ό,τι έχουν να κάνουν με τα τηλεοπτικά, τα μεγέθη είναι χαμηλότερα. Έχοντας υπ' όψιν μου αυτό, μίλησα και με τον πρόεδρο του ΟΠΑΠ που ενέκρινε να πάρουμε ένα ποσό, το οποίο να το προσθέσω και έτσι οι 11 ομάδες εκτός Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού να πάρουν ένα σεβαστό ποσό. Ξέρει καλά ο ΠΑΟΚ τι θα πάρει και τι παράλογα πράγματα ζητά».
Για το ποσό των τηλεοπτικών:
«Στην μικρότερη προσφορά που έχω υπ' όψιν μου από την ΕΡΤ, το ποσό είναι 300.000 ευρώ. Το συνδρομητικό κανάλι θέλει να συμμετάσχει στο πακέτο και όχι να πάρει μία-δύο ομάδες. Το νούμερο είναι γύρω στα 4.000.000 ευρώ συνολικά. Το μίνιμουμ για τις 11 ομάδες (σ.σ. εκτός των δύο "μεγάλων" της Αθήνας) είναι 2.000.000 ευρώ, που εμείς θέλουμε να πάει παραπάνω. Εκείνο που ενοχλεί τις ομάδες δεν είναι ότι οι δύο μεγάλοι παίρνουν μεγάλα νούμερα. Ενοχλεί πως αυτές έχουν έναν ευρωπαϊκό προσανατολισμό και δεν έχουν διάθεση αλληλεγγύης για τις άλλες ομάδες. Οι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός πάντως δεν έχουν υπογράψει».
Για τις αντιδράσεις του ΠΑΟΚ:
«Για μένα είναι εντός εισαγωγικών παράγοντες όταν καταφεύγουν στην Θύρα 4. Όταν τα παιδάκια νομίζουν πως η ομάδα τους αδικείται, δικαιολογημένα επαναστατούν. Κάθε μέρα ένας παράγοντας του ΠΑΟΚ κάνει δηλώσεις.
Είναι επαναστάτες χωρίς αιτία. Φέτος μπορεί να πάρει 344.000 με όλα αυτά τα μπόνους. Το ότι θέλει φανέλα ο ΠΑΟΚ, δεν είναι ο ΟΠΑΠ υποχρεωμένος να του δώσει. Αυτό είναι υπό συζήτηση στον ΟΠΑΠ πάντως.
Ο ΠΑΟΚ παίρνει 344.000 ευρώ και ο Άρης 320.000, δηλαδή περισσότερα από πέρυσι. Ποιο είναι το μπάτζετ του ΠΑΟΚ; Θα πάρει 400.000 από τηλεόραση και 350.000 από ΟΠΑΠ. Φτάνει στις 750.000 ευρώ ακόμη κι αν μην πάρει φανέλα. Όλοι αυτοί δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν. Δηλαδή θέλουν να κάνουν διαχείριση. Οι δύο μεγάλοι της Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να πιάσουν το 1.300.000, όταν ήμουν στον ΠΑΟΚ φέραμε τον Λέβινγκστον. Στον ΠΑΟΚ ποιος θα βάλει λεφτά και πόσα θα βάλει;
Κανένας τον ΠΑΟΚ δεν τον συγκρίνει με την Καβάλα. Πέρυσι πήρε 250.000 ευρώ, φέτος παίρνει 344.000. Δηλαδή λέει ο ΟΠΑΠ άμα τους λείπουν χρήματα εγώ θα τους τα δώσω; Ο ΟΠΑΠ λέει όποιος δεν θέλει μέχρι την Δευτέρα, ας μην υπογράψει».
Για τη σύμβαση με τον ΟΠΑΠ:
«Αυτό που ενοχλεί τις ομάδες δεν είναι τι παίρνουν αυτοί. Ας υποθέσουμε πως οι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός παίρνουν 1.200.000 και ο ΠΑΟΚ με τον Αρη 400.000. Αυτοί (σ.σ. Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός) θα βάλουν 15.000.000 ευρώ, ας μας πουν ΠΑΟΚ και Άρης πόσα θα βάλουν; Γίνεται μια αναβολή που βλάπτει το πρωτάθλημα.
Κάναμε για μια νέα τριετία σύμβαση, δίνει 4.000.000 ευρώ καθαρά. Ο ΟΠΑΠ μας είπε μην μας λες για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, έχουμε συμφωνία μαζί τους. Από την στιγμή που οι άλλες ομάδες, έχουν το ίδιο ποσό με πέρυσι, είναι πετυχημένη η σύμβαση. Η κάθε ομάδα παίρνει 254.000 ευρώ. Υπάρχουν 200.000 ευρώ για θέσεις 5-12. Υπάρχουν και 100.000 ευρώ που θα πάρει μέρος στην Ευρωλίγκα. Ο τρίτος θα πάρει 60.000 ευρώ και ο τέταρτος 40.000. Για καλύτερο παίκτη κάτω των 21 ετών θα παίρνει από 30.000 ευρώ η ομάδα.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας πήρε την απόφαση να καλέσει την ομάδα την Τρίτη. Το Σάββατο όμως έκανε δηλώσεις που ήταν απαξιωτικές για τον ΕΣΑΚΕ. Είπε πως θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Αν κρίνει πως είναι ανικανότητα δικιά μου να έρθω σε συμφωνία με την ΕΡΤ, μπορεί να έχει κάθε δίκαιο. Όταν δεν έχει η ΕΡΤ συμβούλιο και προβαίνουμε σε αναβολή του πρωταθλήματος, δεν νομίζω πως αυτός είναι ο λόγος. Συμφωνώ πως είμαστε ανίκανοι γιατί δεν πρόλαβα να διορίσω διοίκηση στην ΕΡΤ».
Για την καθυστέρηση στο θέμα των τηλεοπτικών:
«Εμείς για τα τηλεοπτικά ενδιαφερόμασταν από τον Μάιο, μην πω και νωρίτερα. Η NOVA είχε προτεραιότητα την Σούπερ Λιγκ, μετά το Τσάμπιονς Λιγκ και μετά το μπάσκετ. Περιμέναμε πρώτα να τελειώσουν τις επαφές τους».
Για τη συνάντηση με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό:
«Το οικονομικό σκέλος για μια συμφωνία το διαπραγματεύονται αυτές οι ομάδες. Πρόταση αυτή την στιγμή δεν υπάρχει. Για να γίνει πρόταση πρέπει να το περάσει από το συμβούλιο η ΕΡΤ. Προφορική συμφωνία δεν έγινε. Με τον ΟΠΑΠ έγινε. Όταν ο νόμος έγινε επί Φούρα και δίνει το δικαίωμα να πάει κάποιος να διαπραγματευτεί μόνος του δεν μπορείς να τον εμποδίσεις».
Για το αν πιστεύει ότι θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα:
«Η εκτίμηση μου είναι πως θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Το θέμα των τηλεοπτικών είναι προσχηματικό γιατί μερικές ομάδες δεν ήταν έτοιμες. Πότε πήρε άδεια ο ΠΑΟΚ από την ΕΕΑ και γιατί πήρε τελευταίος; Γιατί οι ομάδες δεν έχουν ακόμη ρόστερ; Του χρόνου μπορώ να διαλέγω ακόμη και να είναι μια ομάδα τελευταία και να δίνω wild card».
Για τη διεξαγωγή του πρωταθλήματος με 13 ομάδες:
«Πολύ καθυστερημένα η Επιτροπή απέκλεισε τον Πανελλήνιο. Λέγοντας κάθε μέρα να φέρουν νέα στοιχεία από την συγκεκριμένη ομάδα, στο τέλος τον απέκλεισε. Φοβούμενος να πάρει μια ομάδα από την Α2 και ότι μέχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα περνούσαν δύο εβδομάδες, έτσι αποφάσισα να γίνει το πρωτάθλημα με 13 ομάδες και αδικήθηκε μια ομάδα της Α2. Στο μπάσκετ ξεκίνησε αργά η διαδικασία για τα πιστοποιητικά».
Για την εσωτερική κόντρα στον ΕΣΑΚΕ, μετά τις δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Χαλβατζάκη:
«Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει πολλά χρόνια στον ΕΣΑΚΕ και πλέον είναι στον Πανιώνιο. Αφού ο Πανιώνιος ήταν από τους πρωταγωνιστές της αναβολής, επικαλείται τώρα πως θα βρεθεί λύση για να παίξουμε. Ο κ. Βασιλακόπουλος τι θα τους πει; Αυτά που λέω εγώ, θα πει. Αυτοί πως κάνανε τις παρθένες πρωτοστατούν για να βρεθεί λύση. Λέει ο κ. Χαλβατζάκης πως έγιναν λάθη, πιστεύω πως ο ρόλος του Βασιλακόπουλου μπορεί να βρει την λύση. Δεν μπορεί ο Γ.Γ. του ΕΣΑΚΕ να λέει ο πρόεδρος μπορεί να μας πείσει. Μας λέει στην ουσία πως ο ίδιος είναι ανίσχυρος αφού είναι στον ΕΣΑΚΕ».
Για το αν υπάρχει μομφή στο πρόσωπό του:
«Του την επιστρέφω. Ο Γ.Γ. του ΕΣΑΚΕ δεν μπορεί να παρακαλάει τον Βασιλακόπουλο. Άρα ο ίδιος είναι ανίκανος.».
Για τη Ευρωλίγκα:
«Αυτά που συμβαίνουν στις ομάδες μας εδώ, τα γνωρίζει. Πάμε σε αυτά που δήλωσαν. Το καλοκαίρι έπαιξε ο ΠΑΟΚ και το καταφέραμε τα προκριματικά να γίνουν στη Πυλαία. Με αυτό το σκεπτικό βάλαμε από το παράθυρο τον Άρη. Ο Άρης αρνήθηκε να πάει γιατί έπρεπε να πληρώσει 50.000 ευρώ. Η τελευταία εποχή που ήμασταν εντάξει απέναντι στην Ευρωλίγκα ήταν όταν ο Πανιώνιος ήταν η τρίτη ομάδα.
Όταν έχει το συγκριτικό στοιχείο η Ευρωλίγκα, το Μαρούσι δύο φορές να παραιτείται και ο Άρης να μην θέλει να παίξει στα προκριματικά και λέω στον Μπερτομέου πρέπει να μην καταργήσει τα προκριματικά, μου λέει δεν επιτρέπω με μπάτζετ κάτω από 1.500.000 ευρώ να παίζει μια ομάδα στην Ευρωλίγκα, να μπαίνει στο άρθρο 99 και να μην υπάρχει κάποιος να βάζει λεφτά.
Επειδή κάποιοι ειρωνεύτηκαν την πρότασή μου δεν σημαίνει πως αύριο δεν θα έρθει κάποιος να βάλει λεφτά. Αύριο μπορεί να πάρει για παράδειγμα τον ΠΑΟΚ ένας επιχειρηματίας. Ο ΠΑΟΚ στις 10/10 έστειλε επιστολή στην Ευρωλίγκα και ομολογεί πως θέλει 10 μέρες παράταση για να πληρώσει 10.000 ευρώ για το Γιούροκαπ. Δηλαδή αυτή η ομάδα θέλει να βγει στην Ευρωλίγκα; Η Ευρωλίγκα είναι αποφασίζουμε και διατάζουμε. Όλες οι αποφάσεις είναι προαποφασισμένες».
Για την ανακοίνωση της Θύρας 4:
«Κανείς από αυτούς που τους κατευθύνει δεν τους λέει την αλήθεια. Αυτοί ξέρουν πόσες φορές η ομάδα τους έχει βοηθηθεί; Δεν υπάρχει η ίδια ευαισθησία γι' αυτούς που κυνηγάνε τόσο καιρό τους παράγοντες του ΠΑΟΚ; Δεν έβγαλε μια ανακοίνωσε για το μαρτύριο που τραβούσαμε με την εφορία και μόλις προχθές αθωωθήκαμε. Εκεί η Θύρα 4 μούγκα.
Είναι αυτοί που πρώτα αυτοί τον έχουν απαξιώσει, όταν κόβουν 21.000 διαρκείας στην Τούμπα. Οι μαγκιές να τελειώσουν και μας λέει πως θα παίξουμε κομισάριος στο Ολυμπιακός - Παναθηναικός. Να πάρουν κανένα διαρκείας στο μπάσκετ και τότε να κρίνουνε. Σε αυτή την ομάδα, αλλά και σε αυτή την πόλη δεν υπάρχει σεβασμός. Να βάλουν κανένα ευρώ που ζητάνε παράταση από την Ευρωλίγκα για 10.000 ευρώ. Δεν έχω τίποτα με τους συνδέσμους αλλά με την διοίκηση του ΠΑΟΚ».
πηγή:sentragoal.gr
Ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ μίλησε για περισσότερες από δυόμισι ώρες, αναφέρθηκε στα τηλεοπτικά και το θέμα του ΟΠΑΠ, επιτέθηκε κατά του ΠΑΟΚ που έχει εκφράσει δυσαρέσκεια προς το πρόσωπό του, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι το πρωτάθλημα της Α1 θα ξεκινήσει κανονικά το Σαββατοκύριακο.
Αναλυτικά μίλησε:
Για το θέμα του ΟΠΑΠ και τα τηλεοπτικά:
«Το κλίμα που δημιουργήθηκε με έκανε να μιλήσω για όλα τα θέματα. Ας ξεκινήσουμε από τα τηλεοπτικά. Αυτά ανήκαν πέρυσι σε μια κοινοπραξία, η οποία μας ζήτησε και της εκχωρήσαμε το δικαίωμα να διαπραγματευτεί για τα τηλεοπτικά. Εν τέλει δεν έφεραν πρόταση στις ημερομηνίες που έπρεπε.
Έτσι ήρθαμε σε επαφή με την ΕΡΤ, στο πρώτο ραντεβού με τον κ. Ταγματάρχη (Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ), του είπαμε πως θέλουμε να πάρουμε ολόκληρο το πακέτο. Την επόμενη συνάντηση που κάναμε την κάναμε με τον πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Παπαγεωργίου. Μας είπε πως η ΕΡΤ θα πάρει όλο το πακέτο και αυτό είναι βούληση της πολιτείας. Εμείς κάναμε μια πρόταση έχοντας στα υπόψιν μας τα περσινά τηλεοπτικά δικαιώματα. Ξέρουμε πως αυτά και ο ΟΠΑΠ, είναι βασικός πόρος εσόδων των ομάδων.
Μετέπειτα πήραμε μια επιστολή στην οποία υπήρχε ενδιαφέρον της NOVA και ζητούσε να μιλήσουμε και έτσι έκλεισα εγώ ραντεβού με το πρόεδρο της NOVA. Η ΝOVA ήθελε ένα μέρος και συνεργασία με την ΕΡΤ. Είχαμε και ενδιαφέρον από την CONN-X. Προσέφερε 1,5 εκ. ευρώ στον κ. Ταγματάρχη, μου είπαν πως δεν τα βρήκανε. Όλη αυτή η καθυστέρηση οφειλόταν στο ότι η ΕΡΤ θα τα έπαιρνε όλα μόνη της ή θα ερχόταν σε συνεργασία με ένα εκ των δύο συνδρομητικών καναλιών. Προχθές επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Ταγματάρχης, είπε πως θα καταθέσει πρόταση, αλλά περιμένει το δ.σ. πρώτα.
Η κεντρική διαχείριση δεν είναι τίποτα άλλο από μια συμφωνία κυρίων. Όταν καθένας διαπραγματεύεται μόνος του αυτό βλάπτει τα μικρά σωματεία. Καλά είναι τα μεγάλα λόγια αλλά αν ανατρέψουμε πίσω θα δούμε πως ο καθένας φωνάζει όταν δεν μπορεί να διαπραγματευτεί μόνος του. Ενώ έγινε αυτή η ενημέρωση, προχθές εκδηλώνεται στον ΕΣΑΚΕ μια κατάσταση επαναστατική που για μένα είναι υπερβολική.
Αυτό το να κάνουμε αναβολή δημιούργησε συμμαχίες, που μετά έμαθα πως κάποιοι θέλανε να γίνει αναβολή γιατί δεν έτοιμη η ομάδα τους. Εκ των υστέρων έμαθα, είχαν φροντίσει να πάρουν τηλέφωνα τις ομάδες για να κάνουν ένα μπλογκ και να μην γίνει το πρωτάθλημα. Είναι απόλυτα ψευδές που εμφανίζεται πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να πάρει 150.000 ευρώ και θέλει άλλη κατανομή. Δεν υπάρχει περίπτωση ο ΠΑΟΚ να πάρει 150.000 όπως και καμία ομάδα. Κριτήρια υπάρχουν, το 50% είναι σε ίσα μέρα, το 25% η θέση και 25% το όνομα της ομάδας. Αυτά σε ό,τι έχουν να κάνουν με τα τηλεοπτικά, τα μεγέθη είναι χαμηλότερα. Έχοντας υπ' όψιν μου αυτό, μίλησα και με τον πρόεδρο του ΟΠΑΠ που ενέκρινε να πάρουμε ένα ποσό, το οποίο να το προσθέσω και έτσι οι 11 ομάδες εκτός Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού να πάρουν ένα σεβαστό ποσό. Ξέρει καλά ο ΠΑΟΚ τι θα πάρει και τι παράλογα πράγματα ζητά».
Για το ποσό των τηλεοπτικών:
«Στην μικρότερη προσφορά που έχω υπ' όψιν μου από την ΕΡΤ, το ποσό είναι 300.000 ευρώ. Το συνδρομητικό κανάλι θέλει να συμμετάσχει στο πακέτο και όχι να πάρει μία-δύο ομάδες. Το νούμερο είναι γύρω στα 4.000.000 ευρώ συνολικά. Το μίνιμουμ για τις 11 ομάδες (σ.σ. εκτός των δύο "μεγάλων" της Αθήνας) είναι 2.000.000 ευρώ, που εμείς θέλουμε να πάει παραπάνω. Εκείνο που ενοχλεί τις ομάδες δεν είναι ότι οι δύο μεγάλοι παίρνουν μεγάλα νούμερα. Ενοχλεί πως αυτές έχουν έναν ευρωπαϊκό προσανατολισμό και δεν έχουν διάθεση αλληλεγγύης για τις άλλες ομάδες. Οι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός πάντως δεν έχουν υπογράψει».
Για τις αντιδράσεις του ΠΑΟΚ:
«Για μένα είναι εντός εισαγωγικών παράγοντες όταν καταφεύγουν στην Θύρα 4. Όταν τα παιδάκια νομίζουν πως η ομάδα τους αδικείται, δικαιολογημένα επαναστατούν. Κάθε μέρα ένας παράγοντας του ΠΑΟΚ κάνει δηλώσεις.
Είναι επαναστάτες χωρίς αιτία. Φέτος μπορεί να πάρει 344.000 με όλα αυτά τα μπόνους. Το ότι θέλει φανέλα ο ΠΑΟΚ, δεν είναι ο ΟΠΑΠ υποχρεωμένος να του δώσει. Αυτό είναι υπό συζήτηση στον ΟΠΑΠ πάντως.
Ο ΠΑΟΚ παίρνει 344.000 ευρώ και ο Άρης 320.000, δηλαδή περισσότερα από πέρυσι. Ποιο είναι το μπάτζετ του ΠΑΟΚ; Θα πάρει 400.000 από τηλεόραση και 350.000 από ΟΠΑΠ. Φτάνει στις 750.000 ευρώ ακόμη κι αν μην πάρει φανέλα. Όλοι αυτοί δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν. Δηλαδή θέλουν να κάνουν διαχείριση. Οι δύο μεγάλοι της Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να πιάσουν το 1.300.000, όταν ήμουν στον ΠΑΟΚ φέραμε τον Λέβινγκστον. Στον ΠΑΟΚ ποιος θα βάλει λεφτά και πόσα θα βάλει;
Κανένας τον ΠΑΟΚ δεν τον συγκρίνει με την Καβάλα. Πέρυσι πήρε 250.000 ευρώ, φέτος παίρνει 344.000. Δηλαδή λέει ο ΟΠΑΠ άμα τους λείπουν χρήματα εγώ θα τους τα δώσω; Ο ΟΠΑΠ λέει όποιος δεν θέλει μέχρι την Δευτέρα, ας μην υπογράψει».
Για τη σύμβαση με τον ΟΠΑΠ:
«Αυτό που ενοχλεί τις ομάδες δεν είναι τι παίρνουν αυτοί. Ας υποθέσουμε πως οι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός παίρνουν 1.200.000 και ο ΠΑΟΚ με τον Αρη 400.000. Αυτοί (σ.σ. Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός) θα βάλουν 15.000.000 ευρώ, ας μας πουν ΠΑΟΚ και Άρης πόσα θα βάλουν; Γίνεται μια αναβολή που βλάπτει το πρωτάθλημα.
Κάναμε για μια νέα τριετία σύμβαση, δίνει 4.000.000 ευρώ καθαρά. Ο ΟΠΑΠ μας είπε μην μας λες για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, έχουμε συμφωνία μαζί τους. Από την στιγμή που οι άλλες ομάδες, έχουν το ίδιο ποσό με πέρυσι, είναι πετυχημένη η σύμβαση. Η κάθε ομάδα παίρνει 254.000 ευρώ. Υπάρχουν 200.000 ευρώ για θέσεις 5-12. Υπάρχουν και 100.000 ευρώ που θα πάρει μέρος στην Ευρωλίγκα. Ο τρίτος θα πάρει 60.000 ευρώ και ο τέταρτος 40.000. Για καλύτερο παίκτη κάτω των 21 ετών θα παίρνει από 30.000 ευρώ η ομάδα.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας πήρε την απόφαση να καλέσει την ομάδα την Τρίτη. Το Σάββατο όμως έκανε δηλώσεις που ήταν απαξιωτικές για τον ΕΣΑΚΕ. Είπε πως θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Αν κρίνει πως είναι ανικανότητα δικιά μου να έρθω σε συμφωνία με την ΕΡΤ, μπορεί να έχει κάθε δίκαιο. Όταν δεν έχει η ΕΡΤ συμβούλιο και προβαίνουμε σε αναβολή του πρωταθλήματος, δεν νομίζω πως αυτός είναι ο λόγος. Συμφωνώ πως είμαστε ανίκανοι γιατί δεν πρόλαβα να διορίσω διοίκηση στην ΕΡΤ».
Για την καθυστέρηση στο θέμα των τηλεοπτικών:
«Εμείς για τα τηλεοπτικά ενδιαφερόμασταν από τον Μάιο, μην πω και νωρίτερα. Η NOVA είχε προτεραιότητα την Σούπερ Λιγκ, μετά το Τσάμπιονς Λιγκ και μετά το μπάσκετ. Περιμέναμε πρώτα να τελειώσουν τις επαφές τους».
Για τη συνάντηση με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό:
«Το οικονομικό σκέλος για μια συμφωνία το διαπραγματεύονται αυτές οι ομάδες. Πρόταση αυτή την στιγμή δεν υπάρχει. Για να γίνει πρόταση πρέπει να το περάσει από το συμβούλιο η ΕΡΤ. Προφορική συμφωνία δεν έγινε. Με τον ΟΠΑΠ έγινε. Όταν ο νόμος έγινε επί Φούρα και δίνει το δικαίωμα να πάει κάποιος να διαπραγματευτεί μόνος του δεν μπορείς να τον εμποδίσεις».
Για το αν πιστεύει ότι θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα:
«Η εκτίμηση μου είναι πως θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Το θέμα των τηλεοπτικών είναι προσχηματικό γιατί μερικές ομάδες δεν ήταν έτοιμες. Πότε πήρε άδεια ο ΠΑΟΚ από την ΕΕΑ και γιατί πήρε τελευταίος; Γιατί οι ομάδες δεν έχουν ακόμη ρόστερ; Του χρόνου μπορώ να διαλέγω ακόμη και να είναι μια ομάδα τελευταία και να δίνω wild card».
Για τη διεξαγωγή του πρωταθλήματος με 13 ομάδες:
«Πολύ καθυστερημένα η Επιτροπή απέκλεισε τον Πανελλήνιο. Λέγοντας κάθε μέρα να φέρουν νέα στοιχεία από την συγκεκριμένη ομάδα, στο τέλος τον απέκλεισε. Φοβούμενος να πάρει μια ομάδα από την Α2 και ότι μέχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα περνούσαν δύο εβδομάδες, έτσι αποφάσισα να γίνει το πρωτάθλημα με 13 ομάδες και αδικήθηκε μια ομάδα της Α2. Στο μπάσκετ ξεκίνησε αργά η διαδικασία για τα πιστοποιητικά».
Για την εσωτερική κόντρα στον ΕΣΑΚΕ, μετά τις δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Χαλβατζάκη:
«Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει πολλά χρόνια στον ΕΣΑΚΕ και πλέον είναι στον Πανιώνιο. Αφού ο Πανιώνιος ήταν από τους πρωταγωνιστές της αναβολής, επικαλείται τώρα πως θα βρεθεί λύση για να παίξουμε. Ο κ. Βασιλακόπουλος τι θα τους πει; Αυτά που λέω εγώ, θα πει. Αυτοί πως κάνανε τις παρθένες πρωτοστατούν για να βρεθεί λύση. Λέει ο κ. Χαλβατζάκης πως έγιναν λάθη, πιστεύω πως ο ρόλος του Βασιλακόπουλου μπορεί να βρει την λύση. Δεν μπορεί ο Γ.Γ. του ΕΣΑΚΕ να λέει ο πρόεδρος μπορεί να μας πείσει. Μας λέει στην ουσία πως ο ίδιος είναι ανίσχυρος αφού είναι στον ΕΣΑΚΕ».
Για το αν υπάρχει μομφή στο πρόσωπό του:
«Του την επιστρέφω. Ο Γ.Γ. του ΕΣΑΚΕ δεν μπορεί να παρακαλάει τον Βασιλακόπουλο. Άρα ο ίδιος είναι ανίκανος.».
Για τη Ευρωλίγκα:
«Αυτά που συμβαίνουν στις ομάδες μας εδώ, τα γνωρίζει. Πάμε σε αυτά που δήλωσαν. Το καλοκαίρι έπαιξε ο ΠΑΟΚ και το καταφέραμε τα προκριματικά να γίνουν στη Πυλαία. Με αυτό το σκεπτικό βάλαμε από το παράθυρο τον Άρη. Ο Άρης αρνήθηκε να πάει γιατί έπρεπε να πληρώσει 50.000 ευρώ. Η τελευταία εποχή που ήμασταν εντάξει απέναντι στην Ευρωλίγκα ήταν όταν ο Πανιώνιος ήταν η τρίτη ομάδα.
Όταν έχει το συγκριτικό στοιχείο η Ευρωλίγκα, το Μαρούσι δύο φορές να παραιτείται και ο Άρης να μην θέλει να παίξει στα προκριματικά και λέω στον Μπερτομέου πρέπει να μην καταργήσει τα προκριματικά, μου λέει δεν επιτρέπω με μπάτζετ κάτω από 1.500.000 ευρώ να παίζει μια ομάδα στην Ευρωλίγκα, να μπαίνει στο άρθρο 99 και να μην υπάρχει κάποιος να βάζει λεφτά.
Επειδή κάποιοι ειρωνεύτηκαν την πρότασή μου δεν σημαίνει πως αύριο δεν θα έρθει κάποιος να βάλει λεφτά. Αύριο μπορεί να πάρει για παράδειγμα τον ΠΑΟΚ ένας επιχειρηματίας. Ο ΠΑΟΚ στις 10/10 έστειλε επιστολή στην Ευρωλίγκα και ομολογεί πως θέλει 10 μέρες παράταση για να πληρώσει 10.000 ευρώ για το Γιούροκαπ. Δηλαδή αυτή η ομάδα θέλει να βγει στην Ευρωλίγκα; Η Ευρωλίγκα είναι αποφασίζουμε και διατάζουμε. Όλες οι αποφάσεις είναι προαποφασισμένες».
Για την ανακοίνωση της Θύρας 4:
«Κανείς από αυτούς που τους κατευθύνει δεν τους λέει την αλήθεια. Αυτοί ξέρουν πόσες φορές η ομάδα τους έχει βοηθηθεί; Δεν υπάρχει η ίδια ευαισθησία γι' αυτούς που κυνηγάνε τόσο καιρό τους παράγοντες του ΠΑΟΚ; Δεν έβγαλε μια ανακοίνωσε για το μαρτύριο που τραβούσαμε με την εφορία και μόλις προχθές αθωωθήκαμε. Εκεί η Θύρα 4 μούγκα.
Είναι αυτοί που πρώτα αυτοί τον έχουν απαξιώσει, όταν κόβουν 21.000 διαρκείας στην Τούμπα. Οι μαγκιές να τελειώσουν και μας λέει πως θα παίξουμε κομισάριος στο Ολυμπιακός - Παναθηναικός. Να πάρουν κανένα διαρκείας στο μπάσκετ και τότε να κρίνουνε. Σε αυτή την ομάδα, αλλά και σε αυτή την πόλη δεν υπάρχει σεβασμός. Να βάλουν κανένα ευρώ που ζητάνε παράταση από την Ευρωλίγκα για 10.000 ευρώ. Δεν έχω τίποτα με τους συνδέσμους αλλά με την διοίκηση του ΠΑΟΚ».
πηγή:sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.