Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΛΑΜΠΙΡΗ ΚΑΙ ΔΡΑΚΑΚΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ STAR ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΤΣΟΥ

Ο κύβος ερίφθη και μετά την απόμάκρυνση του Αιμίλιου Λιάτσου από το κανάλι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού

θα παρουσιάζει ο Θοδωρής Δρακάκης με τη Χρσιτίνα Λαμπίρη. Στην παρουσίαση του μεσημεριανό δελτίου ειδήσεων από τα Σαββατοκύριακα αναβαθμίζεται η Ελένη Τσαγκά. Oπότε Μελέτη και Στάθης θα μοιράζονται πλέον τα Σαββατοκύριακα.

πηγή:blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.