Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Ν.ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ:"ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ"

O Νότης Σφακιανάκης έκανε τα γυρίσματα για το καινούριο του video clip και μίλησε για τα καινούρια επαγγελματικά του σχέδια,
αλλά αναφέρθηκε και στην πολιτική και οικονομική κατάσταση στην χώρα μας και υποστήριξε πως όλα αυτά τα είχε προβλέψει και προβλέπει πως θα έρθουν και χειρότερα....Δήλωσε πως η κατάσταση στην Ελλάδα είναι ένα στημένο παιχνίδι και πως χάσαμε την εθνική μας συνείδηση υποστηρίζοντας δοσίλογους και δήλωσε πως αυτή η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη....Δήλωσε πως διανύουμε τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο, ενώ υποστήριξε πως θα έπρεπε να απολύσουμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και τους υπουργούς και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση να πάνε φυλακή...

πηγή:Life Style

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.