Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΧΘΕΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΗΣ RAXEVSKY ΣΕ ΕΝΑ FASHION SHOW ΜΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ''ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ'',ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΟΟΥΜΠΙΖ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΤΕΛΑ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ Η ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ

O οίκος Raxevsky παρουσίασε τη νέα του

συλλογή σε ένα fashion show με φιλανθρωπικό σκοπό μαζί με το «Χαμόγελο του παιδιού».
Στην πασαρέλα, όμως, αντί για μοντέλα, περπάτησαν διάσημα πρόσωπα της ελληνικής σόουμπιζ.
 Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη στο Γκάζι. Την επίδειξη μόδας παρουσίασε η Ζέτα Μακρυπούλια, επί σειρά ετών πλέον, κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου.
Στην πασαρέλα -μεταξύ άλλων- ανέβηκαν φορώντας δημιουργίες από τη νέα κολεξιόν, η Σταματίνα Τσιμτσιλή, η Κατερίνα Λέχου, η Νικολέττα Ράλλη, η Μάρα Δαρμουσλή, ηΆννα Πρέλεβιτς, η Πηγή Δεβετζή, η Τζένη Μπότση, η Σοφία Παυλίδου, η Μαρία Γεωργιάδου, η Ελένη Καρποντίνη αλλά και οι χορογράφοι του Dancing with the Stars, Έμιλυ Ματθαιακάκη και Άννα Πολύζου

πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.