Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΝΤΜΟΥΝΤ

Σε αυτή, συμπεριλήφθηκε και ο Μανιάτης ο οποίος έβγαλε ολόκληρο το πρόγραμμα της τελευταίας προπόνησης.

Η αποστολή που επέλεξε ο βάσκος τεχνικός περιλαμβάνει 19 ποδοσφαιριστές και είναι οι: Κοστάντσο, Μέγιερι, Μοντέστο, Αβραάμ Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Μαρκάνο, Χολέμπας, Παπάζογλου, Μανιάτης, Ποτουρίδης, Ορμπάιθ, Ιμπαγάσα, Μακούν, Φετφατζίδης, Αμπντούν, Βαλεριάνος, Τζεμπούρ, Πάντελιτς και Μιραλάς.
Εκτός απόστολής έμειναν οι: Φέισα, Χαβίτο, Μόνχε, Ζαραδούκα, Γκρμπιτς, Γέστε, Τοροσίδη και Φουστέρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.