Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ JUST THE TWO OF US;

Τα πράγματα είναι πλέον τόσο ρευστά με το talent show μουσικής του μεγάλου καναλιού, με αποτέλεσμα οι ιθύνοντες του καναλιού να έχουν πατήσει στην παύση τις διαδικασίες για να ξεκινήσει, ενώ παρουσιαστές και «τραγουδιστές» μένουν με το μικρόφωνο στα χέρια.
Προς το παρόν υπάρχουν 3 σενάρια: Ή το "Just the two of us" να βγει κανονικά τον Νοέμβριο, ή να κάνει πρεμιέρα στο δεύτερο μισό της σεζόν ή ακόμα και να μην πραγματοποιηθεί καθόλου.
Οι stars που είχαν κλείσει να εμφανιστούν δεν έχουν ακόμα καμία ενημέρωση, όπως και τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

Πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.