Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕΑ ΔΩΘΗΚΑΝ ΑΔΕΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού έδωσε τελικά άδεια συμμετοχής στα πρωταθλήματα στη Λάρισα και στον Διαγόρα, οι οποίοι τώρα περιμένουν άλλες αποφάσεις για να δουν πού θα παίξουν μπάλα.
Η Λάρισα είχε μια μικρή εκκρεμότητα, αλλά τελικά κατέθεσε και το τελευταίο έγγραφο και πήρε τελικά την έγκριση για τη συμμετοχή στα πρωταθλήματα. Το ίδιο έγινε και με τον Διαγόρα, που επίσης ζήτησε παράταση για να καταθέσει κάποια χαρτιά και τελικά το έκανε.
Πάντως μπορεί να πήραν άδεια, αλλά ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει πού θα παίξουν μπάλα καθώς εκκρεμούν πολλές αποφάσεις σχετικά με την υπόθεση των στημένων αγώνων και τις ομάδες που θα παίξουν στη Σούπερ Λίγκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.