Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού έδωσε τελικά άδεια συμμετοχής στα πρωταθλήματα στη Λάρισα και στον Διαγόρα, οι οποίοι τώρα περιμένουν άλλες αποφάσεις για να δουν πού θα παίξουν μπάλα.
Πάντως μπορεί να πήραν άδεια, αλλά ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει πού θα παίξουν μπάλα καθώς εκκρεμούν πολλές αποφάσεις σχετικά με την υπόθεση των στημένων αγώνων και τις ομάδες που θα παίξουν στη Σούπερ Λίγκα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.