Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΜΕΙΟΝ ΕΞΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗ FIFA

Οι οφειλές των Κρητικών προς τον Μάριους Σουλεάπ θα στοιχίσουν ακριβά στην ομάδα αφού η FIFA κοινοποίησε στην ΕΠΟ την απόφαση της να αφαιρέσει 6 βαθμούς στον ΟΦΗ.
Η Ελληνική ομοσπονδία όπως όφειλε κοινοποίησε την ποινή στη Σούπερ Λίγκα και η τελευταία πρέπει να την επιβάλει στους Κρητικούς. Βέβαια υπάρχει περίπτωση ο ΟΦΗ να τη γλιτώσει αρκεί να πληρώσει άμεσα τα 68.000 ευρώ που οφείλει στον Σουλεάπ. Τα προβλήματα δεν τελειώνουν εκεί αφού και ο Ανέστης Αγρίτης κατέθεσε προσφυγή και ζητάει τα δεδουλευμένα της περυσινής σεζόν που φτάνουν στις 98.000 ευρώ.

πηγή:blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.