Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 23:00 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 24:00 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1

Οι τηλεοπτική σταθμοί, θα προσφέρουν φέτος πιο φτωχό τηλεοπτικό θέματα, αλλά τα δυνατά χαρτιά τους δεν τα αγγίζουν.Αυτό το γνωρίζουν καλά στο κανάλι του Αμαρουσίου και ρίχνουν στη μάχη δύο εκπομπές, που παραμένουν σταθερές αξίες.
Ο λόγος για το «Ράδιο Αρβύλα» και το «ΟΛΑ 12».
Οι εκπομπές θα κάνουν πρεμιέρα τη Δευτέρα (24/10), με την παρέα του Αντώνη Κανάκη να δίνει ραντεβού με τους τηλεθεατές στις 23:00, ενώ αμέσως μετά παίρνει σκυτάλη το «ΟΛΑ» για μια ακόμα χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.