Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΖΕΛΙΚΟ ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ:ΜΑΣ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ Ο ΓΚΑΡΝΕΤ

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός και απολαυστικός ήταν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς σε συνέντευξη που παραχώρησε απόψε (19/10) στη Nova.

Μεταξύ άλλων ο Σέρβος τεχνικός του Παναθηναϊκού παραδέχθηκε ότι το καλοκαίρι προτάθηκε στους «πράσινους» ο Κέβιν Γκαρνέτ, περίπτωση την οποία οι πρωταθλητές Ευρώπης εξέτασαν αρκετά σοβαρά, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Ζοτς!
Ωστόσο στη συνέχεια εξέγησε τους λόγους για τους οποίους δεν προχώρησε μια τέτοια κίνηση, η οποία βεβαίως αν γινόταν, σίγουρα θα αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα μεταγραφικά «μπαμ» στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Επίσης εκθείασε τον Αντώνη Φώτση, κάνοντας λόγο για παίκτη με σπάνια εξυπνάδα και διορατικότητα, ενώ παραδέχθηκε ότι αυτός ήταν ο παίκτης που θα ήθελε να παραμείνει στο «πράσινο» ρόστερ από όσους αποχώρησαν το καλοκαίρι.
Ακόμη δεν παρέλειψε να συγκρίνει τους Νίκο Γκάλη και Δημήτρη Διαμαντίδη... στάζονας μέλι και για τους δύο.


Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ζοτς:

Για το αν προτάθηκαν στον Παναθηναϊκό παίκτες από το ΝΒΑ: «Η αλήθεια είναι ότι σε μας έχουν προταθεί παίκτες-αστέρες από το ΝΒΑ. Της πρώτης σειράς. Βεβαία το χρονικό διάστημα που μας έγιναν αυτές προτάσεις ήταν ένα διάστημα στο οποίο ακόμη εμείς δεν ξέραμε πως και με τι ρόστερ θα βγούμε στην επόμενη σεζόν. Τα πάντα ήταν στον αέρα τότε. Μια τέτοια κίνηση ίσως για το τμήμα μάρκετινγκ να ήταν πετυχημένη. Το να πάρεις έναν παίκτη αυτού του βεληνεκούς. Από την άλλη όμως ένας παίκτης που θα έρθει να παίξει για δύο μήνες μόνο θα είναι άσχημο για την ομάδα. Ο καθένας όμως έχει την άποψή του για το θέμα. Και φυσικά σεβόμαστε τις αποφάσεις άλλων ομάδων οι οποίες προχώρησαν σε τέτοιου είδους κινήσεις. Για μας θα ήταν δύσκολο να πάρουμε έναν τέτοιο παίκτη. Εμείς πρέπει να σκεφτούμε την ομάδα».

Για το ποιος αστέρας προτάθηκε στον Παναθηναϊκό: «Ο Κέβιν Γκαρνέτ ήταν ένας από αυτούς που μας προτάθηκαν. Η συγκυρία για τον συγκεκριμένο παίκτη ήταν ότι έρχεται από μια ομάδα η οποία έχει το ίδιο σήμα, το τριφύλλι και ότι πρόκειται για έναν μπάσκετ-μάνιακ. Και επίσης είναι έναν ηγέτης. Μάλιστα και οι πληροφορίες που συλλέξαμε για εκείνον από διάφορους συναδέλφους, αλλά και η εικόνα που έχουμε τόσα χρόνια είναι δεδομένη. Θα μπορούσε να βοηθήσει νέους παίκτες στον τρόπο σκέψης και σε άλλα πράγματα λόγω εμπειρίας».

Για την σύγκριση Γκάλη-Διαμαντίδη: «Ο Γκάλης ήταν ένας εξωπραγματικός. Εκανε πράγματα που κανείς δεν μπορούσε να αντιληφθεί. Βεβαίως, στην εποχή που έπαιζε, το σημαντικό ήταν κάποιος να σκοράρει. Ηταν "αχόρταγος" για να σκοράρει. Αυτή ήταν η μόδα τότε. Κάποιες φορές τύχαινε να παίζει και άμυνα (γέλια). Ο Διαμαντίδης αυτή τη στιγμή είναι το Νο1 γιατί είναι ένας ολοκληρωμένος αθλητής που προσφέρει σε πολλούς τομείς ενός παιχνιδιού. Είναι δύσκολο να συγκρίνει παίκτες διαφορετικής εποχής».

Και συμπλήρωσε για το ίδιο θέμα: «Τον Γκάλη τον αντιμετώπισα ως αντίπαλο, όμως δεν τον προπόνηση ως παίκτη. Ηταν εκπληκτικός σκόρερ, έχω για εκείνον την καλύτερη άποψη. Στην εποχή του ήταν ασταμάτητος, από τους καλύτερους επιθετικούς παίκτες που έχουν υπάρξει στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Ο Διαμαντίδης είναι τελείως διαφορετικός. Επηρεάζει ένα παιχνίδι σε διάφορους τομείς. Επίσης έχει υπάρξει πρωταθλητής Ευρώπης τρειςς φορές, κάτι που δεν έχει καταφέρει ο Γκάλης. Και μπορεί να μιλάς και να μιλάς όμως αυτό που μετράς στο τέλος, είναι οι τίτλοι. Βεβαίως και ο Γκάλης θα μπορούσε να είχε κατακτήσει ευρωπαϊκό τίτλο».

Για την πρεμιέρα της Ευρωλίγκα: «Τις τελευταίες ημέρες είχαμε απουσίες, δεν δουλέψαμε όπως θέλαμε όμως αύριο ξεκινάνε οι επίσημες υποχρεώσεις της ομάδας και παρά το γεγονός πως δεν ήμαστε έτοιμοι θα πρέπει να τα ξεχάσουμε όλα. Oταν θα έχουμε την ομάδα πλήρη πιστεύω πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Ο κόσμος βρίσκεται πάντα δίπλα μας, αποτελεί τον 6ο παίκτη και αύριο όπως και σε όλους τους αγώνες, τον θέλουμε κοντά μας».

Για το γεγονός πως πολλοί βασικοί αντίπαλοι έχουν ενισχυθεί σημαντικά: «Θα είναι μια πολύ δυνατή μάχη η φετινή στην Ευρωλίγκα. Πολλές ομάδες έχουν ενισχυθεί σημαντικά. Πιστεύω πως ρωτάγαμε ειλικρινά όλες τις ομάδες αν θέλανε να βρίσκονται στο φάιναλ φορ, όλες θα απαντούσανε ναι».

Για τις φετινές απώλειες παικτών: «Σίγουρα υπήρχε προβληματισμός στις αρχές του καλοκαιριού με τις απώλειες παικτών. Μετά το τέλος της περασμένης σεζόν είχα πει πως θα ήθελα η ομάδα να μείνει ίδια. Καταλαβαίνω όμως πως με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν ήταν δυνατό αυτό. Προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο στη συνέχεια και να δημιουργήσουμε μια άκρως ανταγωνιστική ομάδα».

Για ποιον παίκτη θα κρατούσε από αυτούς που έφυγαν: «Με το τελείωμα του πρωταθλήματος ζήτησα να παραμείνουν όλοι οι παίκτες. Ο Ντρου και ο Φώτσης ήταν σίγουρα πιο σημαντικοί σε σχέση με τον Τέπιτς. Ο Ντρου προσαρμόστηκε αμέσως στην ομάδα. Οσον αφορά τον Φώτση έχει σπάνια εξυπνάδα και διορατικότητα στο παιχνίδι του. Θέλω να αναφερθώ και στον Στράτο που λείπει τελευταία από την ομάδα. Θέλω να αισθάνεται πως είναι μέλος της ομάδας. Πάνω από όλα όμως μετράει η υγεία του. Ο Κώστας (Τσαρτσαρής) και ο Μάικ έρχονται από τραυματισμούς, όπως και ο Ιαν. Έχουμε προβλήματα που δεν μας αφήνουν να δουλέψουμε. Όλα αυτά όμως μέχρι τις 21:45 που θα γίνει το τζάμπολ απέναντι στην Μάλαγα».

Για την επιστροφή του Σάρας: «Και ο ίδιος ήθελε πολύ να επιστρέψει. Το απέδειξε αυτό και με το γεγονός πως όταν καθίσανε στο τραπέζι να συζητήσουν με τους διοικούντες, δέχτηκε την πρόταση αμέσως. Το γεγονός πως η συμφωνία υπήρχε για μεγάλο χρονικό διάστημα, δείχνει πόσο πολύ θέλαμε και οι δύο να επιστρέψει. Οι εμπειρίες που έχει ο Σάρας καθώς και το γεγονός πως γνωρίζει το περιβάλλον, θα βοηθήσει πάρα πολύ και τους υπόλοιπους παίκτες. Για εμάς δεν είναι έκπληξη όμως δείχνει και στις προπονήσεις πως έχει μεγάλη θέληση και ισχυρό κίνητρο. Προπονείται εκπληκτικά. Θέλω να μείνει σε αυτό το υψηλό επίπεδο. Ο Σάρας είναι γεννημένος για τα μεγάλα παιχνίδια, και εύχομαι να έχουμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε και φέτος σε τέτοια».

Για τους νεοαποκτηθείς: «Ο Λόγκαν βρίσκεται σε πολύ καλό στάδιο προσαρμογής. Κυρίτσης και Πατ Καλάθης έχουν εμπειρία από το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά όχι από ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Για τον Σάρας αναφερθήκαμε και πιο πριν. Από αύριο όμως όλοι θα πρέπει να αρχίζουν να καταλαβαίνουν σε ποια ομάδα έχουν έρθει. Παιχνίδι με το παιχνίδι θα γίνει αυτό».
Για τον Δημήτρη Διαμαντίδη: «Είναι ένας leader. Από τους πιο χαμηλών τόνων αθλητές που έχω προπονήσει. Παρά το γεγονός πως γνωρίζει το ταλέντο που έχει. Το νούμερο 1 από τους παίκτες που έχω προπονήσει, αν και δεν θέλω να κάνω συγκρίσεις με άλλους που επίσης υπήρξαν ηγέτες. Δεν μπήκα ποτέ στη λογική να κάνω συγκρίσεις. Ισως μια μέρα μπω στη λογική του να γράψω ένα βιβλίο και να εξηγήσω για όλους τους παίκτες κάποια πράγματα».

Για το συμβόλαιο του: Έχω συμβόλαιο ακόμα ένα χρόνο όμως το σημαντικό δεν είναι αυτό. Το σημαντικό είναι η εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των ανθρώπων. Καμία χρονιά δεν είναι εύκολη, ούτε αυτή θα είναι. Η κατανόηση εκατέρωθεν τόσο από τους παίκτες όσο και εμάς για τις συνθήκες που υπάρχουν είναι σημαντικά στοιχεία. Ο λόγος για εμάς αλλά και τους ιδιοκτήτες παραμένει συμβόλαιο.

Για τον αντίπαλο δέος τον Ολυμπιακό και τον Ιβκοβιτς: «Έχουνε μια ομάδα νεανική, διψασμένη και θα είναι σίγουρα επιθετική. Και στο μπροστά κομμάτι και πίσω στην άμυνα».

Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί χωρίς θεατές απέναντι στον Ολυμπιακό: «Αυτοί οι κάποιοι οι οποίο προκαλούν αυτά τα αποτρόπαια στα γήπεδα, δεν τους νοιάζει. Δεν έρχονται για να βοηθήσουν την ομάδα και να δουν μπάσκετ, έρχονται απλά για να κάνουν βανδαλισμούς. Θα πρέπει να βρεθούν οι υπεύθυνοι. Υπάρχουν κάμερες, υπάρχουν νόμοι και θα πρέπει να τιμωρηθούν αυτοί που προκαλούν τα επεισόδια. Όταν κάποιος μπει φυλακή οριστικά και γίνει αυτό γνωστό μέσω της τηλεόρασης, τότε σίγουρα κάποιο θα σταματήσουν. Ολη η Ευρώπη συζητάει τα ντέρμπι Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού όπως αυτά της Ρεάλ με την Μπαρτσελόνα στο ποδόσφαιρο. Γιατί να μην μπορούμε να τα χαιρόμαστε όλοι

Τέλος, ο Δημήτρης Ιτούδης, είπε για το ματς με τη Μάλαγα: «Η φιλοσοφία της Μάλαγα σε σχέση με την περσινή σεζόν είναι η ίδια. Παίζουν με αρκετά πικ εν ρολ, τους αρέσουν οι αιφνιδιασμοί, θα είναι δύσκολος αντίπαλος».

Πηγή: Nova

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.