Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΓΙΑ 2 ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΙΑ Η Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΝΔΡΩΝ

Η συμφωνία για τηλεοπτική στέγη στην Α1, έστω και αργά, επιτεύχθηκε!
Στο σημερινό συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ υπερψηφίστηκε η πρόταση από την ΕΡΤ, η οποία θα μοιράσει περίπου 200 χιλιάδες ευρώ σε κάθε μία από τις 11 ομάδες, πλην φυσικά του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, που έχουν κλείσει δικές τους συμφωνίες.
Η κρατική τηλεόραση θα αναλάβει την κάλυψη του πρωταθλήματος για τα επόμενα 2+1 χρόνια, ενώ το μεσάζοντα στη συγκεκριμένη συμφωνία διαδραμάτισε η εταιρία TAF.
Την πρόταση καταψήφισε μόνο ο Αρης, ο οποίος εξέφρασε την αμφιβολία του για τις εγγυήσεις της ΕΡΤ, ενώ λευκό ψήφισαν μόνο ο Πανιώνιος και το Περιστέρι. Οι υπόλοιπες οκτώ ομάδες ψήφισαν υπέρ της πρότασης της ΕΡΤ.

πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.