Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Λάκης Λαζόπουλος: Οι σχέσεις μου με τους Γερμανούς

Δεν πρόλαβε να ξεκινήσει το «Τσαντίρι» του ο Λάκης Λαζόπουλος και μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή του Ιάσωνα Τριανταφυλλίδη στον 98,4 βρήκε την ευκαιρία να πετάξει τα «καρφάκια» του και να εκφράσει την αντίθεσή του με την απόφαση του Alpha να καταργήσει ολοκληρωτικά την πρωινή ζώνη, συμφωνώντας όμως με την κατάργηση της πρωινής εκπομπής του σταθμού.

Για την κατάργηση της πρωινής ζώνης του σταθμού δήλωσε χαρακτηριστικά: «Τηλεθέαση το πρωί υπάρχει, διαφημίσεις δεν υπάρχουν. Υπήρχαν και το πρωί άνθρωποι που έβλεπαν τηλεόραση και βλέπουν τηλεόραση…. Και τι θα κάνει η τηλεόραση; Θα κλείσει το πρωί; Και μπορεί μια τηλεόραση το πρωί να γίνει ακόμα καλύτερη. Το περιεχόμενο θέλει αλλαγή και διαμόρφωση, ας μιλάμε για διαφορετική τηλεόραση, ας μιλάμε για διαφορετικό πρωινό».

Σχετικά με τις σχέσεις του με τη διοίκηση του σταθμού, τόνισε: «Τι νομίζεις ότι πάω και κάθομαι με τους Γερμανούς και περνάμε παρέα κάτι; Κάνω τρεις συναντήσεις το χρόνο με τους Γερμανούς. Άλλοτε διαφωνώ σε πολλά πράγματα τα οποία συζητάμε, προκύπτουν και διαφωνίες, κανονικά. Απλώς βαριέμαι να μιλάω αγγλικά πολλή ώρα… Αυτό είναι πάρα πολύ κουραστικό, γιατί όλα τα πράγματα πρέπει να γίνονται στα αγγλικά. Δηλαδή αν θες να στείλεις ένα σενάριο στα ελληνικά, αυτό πρέπει να γίνει και στα αγγλικά. Αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί χάνω ώρες ατέλειωτες. Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει στη χώρα μου να συνεννοούμαι σε μια ξένη γλώσσα».

ΠΗΓΗ : ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.