Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ''ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ'' ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΝΕΤ;

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ετοιμάζεται να «κεράσει» και φέτος τους τηλεθεατές του. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΡΤ σκέφτεται να επαναφέρει την εκπομπή «Στην υγειά μας» , αφού εκτός του ότι έκανε καλά νούμερα τηλεθέασης, την ζητάνε και οι τηλεθεατές.
Το μόνο σίγουρο είναι, ότι η εκπομπή θα επανέλθει με μειωμένο κόστος παραγωγής κατά 25%. Η εταιρεία παραγωγής κατέθεσε πρόταση με κόστος 37.000 ευρώ, ενώ ο παρουσιαστής δέχτηκε από 9.000 ευρώ που έπαιρνε για κάθε επεισόδιο μέχρι πέρυσι, φέτος να λαμβάνει μόλις 1.500 ευρώ. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, η κρατική τηλεόραση για τριάντα επεισόδια θα πρέπει να πληρώσει 1.110.000 ευρώ συν ΦΠΑ.
Το μόνο που μένει είναι η πρόταση αυτή να περάσει από την επιτροπή κοστολογίου, αλλά η διοίκηση είναι θετική ότι θα πάρει τελικά η εκπομπή το πράσινο φως.


Πηγή: kafeneio.info

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.