Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Νίκη πρόκρισης πήρε ο ΠΑΟΚ, νικώντας στην Τούμπα την Σάμροκ με 2-1 για το Europa League

Το γκολ-σφραγίδα του Βιεϊρίνια αποκατέστησε την τάξη στην Τούμπα, ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε το χαμηλό εμπόδιο της Σάμροκ (2-1) και ανέβηκε δεύτερος στον όμιλο. Οι Ιρλανδοί, πάντως, έγιναν μπελάς όταν ισοφάρισαν το γκολ του Λάζαρ με το οποίο προηγήθηκε από νωρίς ο Δικέφαλος.





Περισσότερα στο www.contra.gr 
ΠΗΓΗ: newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.