Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Μην πυροβολείτε τον Ερνέστο - Η άποψη του ΄΄RED KILLER΄΄ για τις εξελίξεις στον Ολυμπιακό

Ο Ολυμπιακός ήταν κακός και με την Ξάνθη και με την Μαρσέιγ. Βέβαια, το γεγονός ότι η ομάδα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, δεν σημαίνει ότι φταίει ο Ερνέστο Βαλβέρδε όπως θέλετε να το παρουσιάζετε πολύ «οπαδοί» της ομάδας. Ο Ισπανός φταίει που κάποιοι ακριβοπληρωμένοι παίκτες έκαναν του κεφαλιού τους; Ο «Τσινγκούρι» φταίει που δεν έγινε γρήγορα η ενίσχυση του συλλόγου και κάποιοι από τους καινούριους ποδοσφαιριστές, δεν γνωρίζουν καλά καλά τους συμπαίκτες τους; Ο Βαλβέρδε φταίει που έφυγε και ο Ριέρα και δεν αντικαταστάθηκε; Μην τρελαθούμε κιόλας. Όσοι κάθεστε και βρίζεται τώρα τον Ισπανό, μην τον αποθεώνεται μετά όταν θα αρχίσουν οι επιτυχίες.

Υ.Γ. Ότι και να λένε οι περισσότεροι, έχω ένα προαίσθημα ότι θα συνεχίσουμε στην Ευρώπη και μετά το τέλος των υποχρεώσεων μας για τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.