Η καλύτερη ομάδα κατέκτησε τον τίτλο της πρωταθλήτριας Ευρώπης... Η Ισπανία επιβεβαίωσε την ανωτερότητα της επικρατώντας εύκολα της Γαλλίας με 98-85 στον τελικό του Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας και διατηρήθηκε στον θρόνο της βασίλισσας, επαναλαμβάνωντας την επιτυχία του 2009. Μετά το πρώτο 10λεπτο, φάνηκε πως ο συγκεκριμένος τελικός θα πάει στα χέρια των φούριας ροχας, αποτέλεσμα που δεν εξέπληξε κανένα.
ΠΗΓΗ: www.championsday.gr
Φωτό: sigmalive.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.