Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ληστεία έγινε το πρωί σε υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στο κέντρο

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε στις 08:00 σήμερα το πρωί σε υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην οδό Ανδρέα Μεταξά, στο κέντρο της Αθήνας.


Σύμφωνα με πληροφορίες, τρεις ένοπλοι δράστες εισέβαλαν στην τράπεζα με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους, άδειασαν τα ταμεία και διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.


ΠΗΓΕΣ: www.zougla.gr, www.newsport.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.