Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ξεκίνησε σήμερα η νέα σχολική χρονιά με προβλήματα

Το καμπανάκι της νέας σχολικής χρονιάς ήχησε σήμερα το πρωί στα σχολεία της χώρας με πολλά προβλήματα για τους περισσότερους από τα 1,3 εκατ. μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς το μεγαλύτερο μέρος από αυτούς, αντί για βιβλία, θα κληθούν να κάνουν μάθημα με φωτοτυπίες, κατεβάσματα αρχείων από το Ψηφιακό Σχολείο στο ίντερνετ και dvd.

Παράλληλα θα υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και προβλήματα στις μεταφορές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /greece

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.