Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Εξηγήσεις από την τρόικα για την φυγή της από την Αθήνα

Με μια λιτή ανακοίνωση, η Τρόικα γνωστοποιεί ότι αποχώρησε από την Αθήνα, προκειμένου η ελληνική πλευρά να ολοκληρώσει “τεχνική εργασία, μεταξύ άλλων, που σχετίζεται με τον προϋπολογισμό του 2012 και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη”.

Η Τρόικα διαπιστώνει «καλή πρόοδο της αποστολής” και προαναγγέλλει την επιστροφή της στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr /economy

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.