Φοιτήτρια είναι πλέον η Ήβη Αδάμου αφού πέρασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Η 17χρονη τραγουδίστρια πέρασε στο Τμήμα Κοινωνιολογίας κάτι που ήθελε από την αρχή! Μια μέρα πριν η Ήβη αποκάλυψε στην εκπομπή Elatte πως θα έφευγε από το πλατό για να δει σε ποιο πανεπιστήμιο πέρασε!"Ελπίζω να έχω τελειώσει τις σπουδές μου, να έχω μάθει περισσότερα πράγματα για την μουσική και να έχουν πραγματοποιηθεί τα όνειρά μου", είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή της. digitalcrete |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.