Σήμερα Δευτέρα, στις 13:45 κάνει πρεμιέρα η νέα μεσημεριανή εκπομπή του STAR, «Made in Star» με τη Νικολέτα Ράλλη στο τιμόνι της εκπομπής. Μαζί της ένα πενταμελές πάνελ που αποτελείτε από τη Φ. Σαβοργινάκη, τον Σ. Παπούλια, την Ι. Βάσσου, τον Γ. Χατζηπαύλου και την Ο. Αντίκου.
Όπως είπε και η ίδια η Ν. Ράλλη στο κεντρικό δελτίο του STAR η εκπομπή έχει στόχο να κάνει το χειλάκι σας να χαμογελάσει με ευχάριστα θέματα από το χώρο της τηλεόρασης και της showbiz.
Η ίδια έχει φυσικά το άγχος που έχουν όλοι στην πρώτη εκπομπή, δηλώνει όμως ότι δεν θα ασχοληθεί με τα νούμερα της AGB.
Πρεμιέρα όμως σήμερα και για την Τατιάνα Στεφανίδου και τη νέα της εκπομπή «Μίλα» που παίρνει τη σκυτάλη αμέσως μετά.
Η Τάτι και η γυναικοπαρέα της που αποτελείται από τη Μ. Σταματέρη, τη Σ. Μπαλτζή, τη Σ. Βόσσου και τη Τ. Αγοράκη θα μιλήσουν για όλα όσα λένε οι γυναίκες μεταξύ τους σε μια εκπομπή με έντονο άρωμα… γυναίκας.
Όπως αποκάλυψε και η ίδια η Τατιάνα στο Twitter, μπορεί να έχει χρόνια εμπειρίας μπροστά από τις κάμερες, όμως αυτό το άγχος της πρώτης μέρας δεν μπορεί να το ξεπεράσει με τίποτα!
Πρώτος καλεσμένος της Τατιάνας, ο Γ। Λιάγκας, ο οποίος θα βρεθεί στο μικροσκόπιο… πέντε γυναικών!!!!
ΠΗΓΗ : star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.