Η απόφαση της κυβέρνησης για τη συρρίκνωση της ΕΡΤ, αλλά και τις απολύσεις υπαλλήλων, μέσω της εργασιακής εφεδρείας οδήγησαν τους εργαζόμενους στην κρατική τηλεόραση σε νέα στάση εργασίας.
Σήμερα λοιπόν από τις 12.30 το μεσημέρι έως τις 16.00 δεν θα μεταδοθεί ζωντανό πρόγραμμα από την ΕΡΤ. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τη ρύθμιση που προωθεί ο υπουργός Επικρατείας, Ηλίας Μόσιαλος για την ΕΡΤ και προβλέπει την απομάκρυνση του 10% του προσωπικού, καθώς και η μείωση κατά 50% των συμβασιούχων.
ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr/ Media
Σήμερα λοιπόν από τις 12.30 το μεσημέρι έως τις 16.00 δεν θα μεταδοθεί ζωντανό πρόγραμμα από την ΕΡΤ. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τη ρύθμιση που προωθεί ο υπουργός Επικρατείας, Ηλίας Μόσιαλος για την ΕΡΤ και προβλέπει την απομάκρυνση του 10% του προσωπικού, καθώς και η μείωση κατά 50% των συμβασιούχων.
ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr/ Media
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.